פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות + יחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לחב' פלאפוןביום שישי מרכז שרות פ"ת לתקן מכשיר שלא דלק כלל, אמרו לי שתוך 60 דקות המכשיר יוחזר אליי,והוא חזר אחרי שעה וחצי, התחלתי להתניע את הרכב והתקשרתי לבעלי והמכשיר מתנתק- ז'א הפלאפון לא תקין, חזרתי לעוד שעה והחליפו לי פלאפון בלי הצלצולים שהיו ליבלי כלום יותר טוב ממה שהיה שלי..., יום שבת הפלאפון לא מצליח לחייג ללא שמתנתקת השיחהאחרי שנייה בדיוק, חזרתי אליהם יום שני שוב חיכיתי שעהוהפלאפון יצא והלכתי, יום רביעי מקבלת שיחות אני שומעת את הצד שני והשני לא שומע אותי, פלאפון שלחה שליח אחרי ויכוח איתם ותיקנו לי את הפלאפון, ממש לאורך כל הדרך לא התנהגו באופן ההולם חב' שכזאת, המנהלים אפילו לא יודעים מה זה שירות אגדי, אז זה אומר דרשני....
פיצוי הולם להשפלה שכזאת ולא שעה בדקות זמן אויר, זה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. גב' יהונתן טופלה על ידי נציגי חברתנו בנושא פנייתה. לכל שאלה נוספת נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.


בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה