פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר!!!!!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה לאתר זה לאחר פניות מרובות שלי לחברה שלא טופלו כראוי.

לפני כשנה רכשתי מכשיר מסוג SK TV SLIDER.
במכשיר זה יש בעיות רבות וכל מי שמכיר אותו יכול להעיד על כך. יש בעיות שמע,
והמכשיר כל הזמן כבה.

המכשיר נרכש בחודש יולי 2005. הכנסתי אותו לתיקון בערך 5 פעמים.
ה-3 פעמים האחרונות היו באותו חודש. מכיוון שהמרכז בצפון היה סגור עקב המלחמה ויצא לי להיות בת"א ניגשתי למרכז השירות בת"א. השירות שם מתחת לכל ביקורת. הכנסתי אותו לתיקון בפעם הראשונה, הביאו לי מכשיר מחודש. איך שיצאתי ממרכז השירות הפלאפון שוב נכבה. חזרתי- נאמר לי כי זה בגלל הבטריה והחליפו לי אותה, עכשיו המכשיר תקין. ביקשתי להחליף מכשיר לדגם אחר, נענתי בשלילה.
מאחר והתקלות חזרו על עצמן, שוב הגעתי, הפעם כבר ניגשתי להחליף מכשיר.
מכיוון שאני במבצע עם התחייבות אין באפשרותי לשדרג אלא רק לקנות מכשיר נוסף. מאחר וברשותי 3 מכשירים של פלאפון זה לא נראה לי פיתרון ראוי.
ביקשתי לדבר עם אחראי, הנציג הלך לקרוא לאחראי כשבדרך הוא מתחיל לרקוד ... לאחר דקות ארוכות מגיעה אחראית, לועסת לי מסטיק בפרצוף!!! ואומרת שניתן להתייעץ עם שירות תיקונים ולראות מה יגידו... לאחר דקה היא חזרה בטענה שהפלאפון תקין (מעניין שפעם לפני כן הייתי צריכה לחכות שעה לבדיקה והפעם תוך דקה מצאו שהוא תקין)...
חזרתי הביתה, שוב התקלות חוזרות, שוב מרכז תיקונים, שוב יחס מזלזל...
הפעם כבר החלטתי לפנות בכתב לפנ"צ, מאחר וראיתי שבפלאפון אין עם מי לדבר.
התשובה שלי נענתה לאחר 14 יום!!!!! התקשר אליי נציג בשם אסף ואמר לי כי רשום לו במחשב שבפעם האחרונה הציעו לי להחליף מכשיר לסמסונג 740 ולא הסכמתי. שקר וכזב!!!!! מאחר וכבר מאסתי בכל הנושא הזה הסכמתי להחליף מכשיר. כאשר שאלתי את אסף אם יש במכשיר אותן פונקציות, נאמר לי שכן ולכן לא טרחתי לבדוק זאת. הגעתי לסניף בחוצות המפרץ, לאחר שיש לי הזמנה במערכת. כמובן שבהתחלה אמרו לי שאין להם את הדגם, רק לאחר בירורים פתאום כן היה. שעתיים בזבזתי בסניף כדי להחליף מכשיר. (אם זו הייתה קניית מכשיר זה לא היה לוקח יותר מחצי שעה).
באותו יום ביקשתי גם לקנות כבל העברת נתונים, כאשר שאלתי אם מדובר על העברת שירים ותמונות נאמר לי שכן. כאשר הגעתי הביתה גיליתי שניתן רק להעביר תמונות מהמכשיר למחשב ולא יותר מזה.
אינני מרוצה מהמכשיר. מבחינתי, הורידו אותי ברמה. לחברות שלי הייתה אותה בעייה עם המכשיר של ה-SK ולהם החליפו למולטי סליידר היותר מתקדם.
כבר היה עדיף להישאר עם המכשיר שהיה לי. במכשיר החדש איכות המצלמה גרועה, מכשיר מסובך, אוזניה אני צריכה לקנות. במכשיר הקודם לפחות היה לי גם רדיו.. בנוסף במכשיר החדש לאחר 10 דקות שיחה או שמיעת מוזיקה הוא מתחמם כמו טוסטר...
התקשרתי ל*166, ביקשתי לדבר עם אסף מפנ"צ, הנציגה אמרה שתדבר איתו ותחזור אליי. לאחר כשעה וחצי חזרה ואמרה כי אסך אינו מוכן לדבר איתי כי פתר לי את הבעיה לשביעות רצוני. בתור פיתרון היא הציעה שאכתוב שוב מכתב ואמתין שוב 14 יום... זה כבר ממש נשמע כבדיחה.

1. אני לקוחה שנמצאת 5 שנים בחברה ואיני רואה בעין יפה את האפליות שמבצעים בחברה הזו.
2. כבר עדיף לי לחזור למכשיר הקודם ולסבול את התקלות שהיו בו.
3 . הגיע הזמן שחברת פלאפון תבין ששירות= שימור לקוחות. בזמן האחרון לא נתקלתי בלקוח מרוצה שלכם.

פלאפון צריכה לשנות את הסלוגן שלה. בפלאפון אנחנו לא רק מדברים....
זו הבעייה שאתם לא!!!! אי אפשר לדבר איתכם!!!!

הגיע הזמן שתתיחסו ללקוחות שלכם כמו שצריך!!!!!

מצפה לתגובה מהירה ואני מאוד מקווה שלא אצטרך שוב להמתין 14 יום!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' גליק בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכת חג שמח.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה