פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת עיסקה במרמה של סוכן פאלפון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 18.7.06 חתמנו עיסקה עם סוכן בשם איל מפלאפון עסקים שהגיע לביתי אייל הגיע עמוס בהבטחות שלצערי עם הזמן התבררו כחסרות בסיס
רכשנו 3 מכשירים שמלכתחילה לא רצינו אך ההיצע היה עלוב איל אמר לקחתי את המכשיר בגלל שאיל הבטיח לי שאם הוא לא מתאים לי ולא אסתדר איתו אוכל להחליף אותו אך שאנסה אותו קודם ואז אחליט, לאחר יומיים התקשרתי לאייל ואמרתי לו שהמכשיר לא מתאים רוב הזמן אין בו קליטה והרי המכשיר אמור לשמש אותנו בעסקים מאח

ר ואנו לקוחות עיסקיים וחוץ מזה שהמכשיר לא מתאים ורוצה להחילף כמו שהובטח על ידי אייל כסוכן עיסקי בפלאפון
אייל אמר לי להגיע לפלאפון לבחור מכשיר ואז להתקשר אליו משם והוא יאשר , כשהגעתי לפלאפון טיפלה בי בחורה בשם אורטל והביאה את המכשיר שבחרתי ואז התקשרנו לאייל כדי לסגור את העיסקה ואייל אמר לי שהוא צריך רק לקבל ייפוי כוח מבעלי שהוא בעל העסק כדי לאשר את העיסקה דיברנו עם בעלי והוא אמר שייפוי הכוח כבר חתום ואפשר להחליף , אייל אמר תמתיני אני כבר חוזר אלייך המתנתי 50 דקות בפלאפון לוד מחכה לאייל אך שום תגובה לא הגיעה התקשרתי אני לאייל ושאלתי אותו מה קורה ואז הוא אמר שהמנהל שלו לא מאשר אלא בעלות של 400 שח החלפה כשמלכתחילה לא דובר על תשלום בהחלפה אלא לנסות ואז אוכל להחליף, ומאז התחילה מסכת הייסורים עם חברת פלאפון בעלי שוחח עם יגאל המנהל של אייל ש"הסכים" להוזיל את ההחלפה ל 200 שח כששוב להזכיר לא דובר מראש על תשלום בהחלפה. ואז השיחה בן בעלי ל יגאל מנהלו של אייל התנתקה ויגאל לא חזר לבעלי , השארנו המון הודעות ליגאל דרך חברת פלאפון ודרך אייל שיחזור אלינו אך שום תגובה לא הגיעה יחס מזלזל בלקוח בצורה כזו בחיים לא נתקלתי ואני מנויה בסלקום כבר 10 שנים, ומאז כל תגובה שלי לפלאפון נענתה שרק אייל יכול לטפל בי מאחר והוא סגר את העיסקה ואי אפשר לעקוף את יגאל כמנהל שלו לאן שלא פניתי בפלאפון הגעתי לאותה התשובה טיפלה בי בפלאפון בחורה מקסימה{ואין הרבה כאלה בפלאפון} בשם שירן שלאחר מאמצים לנסות לסדר את הנושא עם התשובה הקבועה אי אפשר לעקוף את יגאל הרי יגאל הוא לא מנכ"ל פלאפון הלכתי לפלאפון הפסדתי ימי עבודה גם שם התשובה היתה אותה תשובה אי אפשר לעקוף את יגאל ואז שאלתי שאלה פשוטה איך אני יכולה להגיע ולדבר עם מישהו שלא מתיחס להודעות שלי ולא חוזר אלי. לבחורה בפלאפון לא היתה תשובה אחרי שבועיים הגע=יעה אלי חשבונית הביתה של הפלא דו לאוטו כשאיל אמר במפורש "מגיע" לך מכשיר לאוטו עם חיוב של 947 שח כשבעלי התקשר לאייל ואמר לו מה פשר החשבונית תשובתו של אייל היתה מה אכפת לך אתה מקבל החזר בסוף שנה. אייל עדין לןא משלם את החשבונות שלי או שאיל לא בעל כרטיס האשראי שהוא חייב בחוצפתו על הפלא דו שהוא עונה לי תשובות כאלה. ומאז אי אפשר לתפוס את אייל הוא מתעלם מטלפונים לא חוזר אלינו מתעלם מהודעות שמשאירים לו פשוט התעלמות מוחלטת . בחיים לא נתקלתי ביחס כזה מחברה וקל וחומר חברה גדולה כפלאפון יחס מזלזל מעליב וזה תופס לרוב הגדול שניסיתי לפנות אליו בפלאפון. פשוט אין עם מי לדבר אז עכשיו אני "תקועה " עם 3 מכשירים שלא מעוניינת בהם ל 3 שנים מאחר שסוכן עיסקי בפלאפון שיקר ורימה אותי כדי לסגור עיסקה ולקבל את האחוזים שלו. אז כל הכבוד אייל קיבלת את האחוזים שלך לעיסקה אך השארת לקוח כועס ממורמר ומתוסכל שלא מוצא מענה . אז אם כאלה עובדים מחזיקה פלאפון ומתנערת מאחריות ללקוח..... אבוי לאותה חברה .. ביקשתי את ההסכם שאייל הכין בפלאפון אמרו שהוא עדיין לא מוכן אך חשבונית לתשלום הם כבר שלחו , אז אם החשבונית מוכנה איך ההסכם לא מוכן. אנחנו מנויים בפלאפון קצת מעל חודש שמתוך החודש הזה 4 שבועות אני מנסה למצוא מענה בפלאפון ואין. וכבר מאוכזבים מהשירות מהתנהלות העניינים ומהזלזול בלקוח .אני יודעת שכל חברה שמכבדת את עצמה יודעת שאם הובטח ללקוח דרך הסוכן כל מיני הבטחות צריכה לעמוד קודם כל בהתחיבויותיה ללקוח ואז לסדר בתוך המערכת את העיניין עם הסוכן ששיקר ורימה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שאייל יעמוד בהבטחתו ומאחוריו פלאפון כחברה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
פניה כפולה. נשלחה תשובה בתלונה 12803. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה