פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון כושל בביטול עסקה הגורמת נזק לעסק שלי נושא התלונה:
יעקובובסקי עדי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חדרה כתובת:
מתחם הג'מבו-אימפריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני 28-08-06 נכנסתי לסניף פלאפון במתחם הג'מבו-אימפריה בחדרה(קרוב לצומת המשטרה) בכדי לשדרג את המכשיר שברשותי. חשבתי לתומי שהמכשיר החדש Motorola V3 בהיותו חדש ומתקדם יתן לי את כל הכלים החדשים בכדי להקל עליי את התקשורת שלי עם הלקוחות. כעבור פחות מיומיים הופתעתי לרעה מהמכשיר שהוא סך-הכל עטיפה יפה ותו לא. לדוגמא 1: במכשיר הקודם שלי Telit x95 יש 300 רשומות בספר הטלפונים כאשר לכל רשומה-לקוח ניתן לשייך 5 מספרי טלפון וכולם תחת רשומה אחת לעומת זאת במכשיר החדש כל מספר טלפון נרשם תחת רשומה נפרדת דבר אשר מבזבז לי מקומות בספר הטלפונים (במכשיר הקודם היו לי 300 רשומות ובחדש חשבתי שאני יוכל להכניס 1000 רשומות אך מסתבר שלא כך הדבר)
דוגמא 2: אין שום דרך להוסיף-לשייך כתובת מגורים של לקוח( מה שהיה אפשר בקודם)
דוגמא 3: הספיקר שבו אני משתמש המון הוא חלש מאד ולא ברור אשר גורם לאי נעימויות וחוסר תקשורת והבנה ביני לבין הלקוחות
וכ"ו
כאשר הסברתי לאחראית בשם שירית ולנציג לקוחות בשם ניר את המצב הם התעלמו לחלוטין מהצרכים שלי כלקוח עסקי ופשוט דבקו בשלהם שאי אפשר להתנתק מהשדרוג ולחזור לעסקה הקודמת
נציגת השירות אשר סגרה איתי את העסקה ביום שני בשם רחלי היא לפי הבנתי די חדשה בחברה ולא יידעה אותי בכך שאין באפשרותי לבטל עסקה אחרי יומיים וכן לא שאלה ולא התעניינה לגבי הצרכים שלי במכשיר כי אם כן הייתי יודע את כל הפרטים האלה בוודאי שלא הייתי נכנס לצרה הזאת !!!

בבקשה צריך עזרה דחופה אני לא מצליח לשמור על קשר עם לקוחות ביומיים האחרונים אני מאבד כתובות מגורים ומבזבז המון שיחות על דברים מיותרים

תודה רבה
בזבוז זמן יקר מאד סוג הנזק :
ביטול השדרוג והחזרת העסקה הקודמת למכשיר הקודם שלי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
לפי בדיקתנו, מר יעקובובסקי טופל על ידי נציגי חברתנו ונושא פנייתו טופל.
. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה