פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת פלאפון עשתה לנו עוול בזה ששיקרה לנו וגנבה מאיתנו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על עיסקה שבוצעה בין סוכן עיסקי פלאפון אייל לבין חדד אבי מ א.י.קבלני חשמל.
עיסקה שאייל סגר במרמה ובהבטחות שווא '
ב 18.7 אייל סוכן עיסקי שהגיע מטעם פלאפון סגר איתנו עיסקה ל 3 מכשירים של פלאפון וכאשר
, הבעתי את אי שביעות רצוני מהמכשיר והתלבטתי
אייל אמר לי שאנסה את הטלפון כמה ימים ואם לא אסתדר אוכל להחליף ,
לאחר יומיים התקשרתי לאייל ואמרתי לו שהמכשיר לא נראה לי ואז הוא אמר לי לגשת לפלאפון ולהחליף את המכשיר,
כשהגעתי לפלאפון טיפלה בי בחורה בשם אורטל ושוחחה עם אייל
שאמר שהוא מחכה רק לייפוי כוח מבעלי שהוא בעל החברה בעלי אישר לו והכל הסתדר ואז אייל אמר תמתיני שם אני כבר חוזר אליך.
חיכיתי מעל 45 דקות ואז התקשרתי אני לאייל שאמר שהמנהל שלו לא מאשר את ההחלפה אלא בעלות של 400 שח שאני אמורה לשלם
וזה לאחר שאייל כסוכן פלאפון וכנציג פלאפון ה ב ט י ח לי . לא הסכמתי לשלם מאחר והוא הבטיח לי בעת ביצוע העיסקה שאוכל ויש
לי את הזכות להחליף ללא תשלום, ומאז מסכת הייסורים שלי עם חב פלאפון החלה, יגאל המנהל של אייל שוחח עם בעלי בטלפון
השיחה התנתקה ויגאל לא חזר שוב, מאחר ובעלי לא יכל לחזור ליגאל כי אין לו את המספר המצב נשאר ככה.
השארנו ליגאל המון הודעות , שום תגובה ואז גם אייל הפסיק להתייחס לטלפונים שלנו ולא לחזור להודעות שהשארנו
ואז ניסיתי דרך פלאפון כי הרי אייל הוא נציג של פלאפון, לאחר אין סוף שיחות ממני לפלאפון קיבלתי את התשובה שרק
אייל יכול לטפל בי ואי אפשר לעקוף את יגאל ורק דרך מחלקת תלונות אצליח להגיע למישהו שידבר איתי , ואולי,
אחרי שבועיים וחצי לערך הגיעה לי חשבונית על פלא דו שהותקן ברכבי כשאייל אמר לבעלי בעת ביצוע העיסקה
מגיע לך פלא דו לרכב" מהמילה מגיע אנו מבינים שלא משלמים כי זה מגיע לנו, ואז כשהתקשרתי לאייל לברר הוא ענה בזו הלשון
"מה אכפת לך הרי גם ככה אתה מקבל על זה החזר בסוף השנה"
תשובה שלא ראויה להשמע וקל וחומר להיאמר, כשאייל ישלם לי את החשבונות שלי או כשאייל יהיה בעל כרטיס האשראי שהוא חייב בשיא
חוצפתו על מכשיר הפלא דו תהיה לו הזכות לענות לי כמו שהוא ענה אך אייל לא משלם לי שום חשבון וכרטיס האשראי שאייל חייב הוא של
בעלי.ומאז אי אפשר לתפוס את אייל, הוא מתעלם מהטלפונים, השארנו הודעות ליגאל דרך אייל אך גם התעלמות מוחלטת,
נויסינו דרך פלאפון,נסעתי לפלאפון בלוד שוחחתי שם עם אחראית שענתה לי את אותה התשובה אי אפשר לעקוף את יגאל,
אז רוצה להבין מפלאפון כולה רק יגאל האחראי היחיד ואם יגאל מתעלם והסוכן שלו אייל מתעלם למי אני פונה, אז כל הכבוד
לפלאפון רכשו עוד לקוח עם 3 מכשירים לא מרוצה בכלל, מתוסכל, ממורמר, מרגיש שעבדו עליו ובגדול, אך העיקר לקוח?
אייל שיקר בשביל לסגור עיסקה מקווה שהוא נהנה מהאחוזים שהוא הרוויח מאותה העיסקה כי מאז אנחנו לא נהנים בכלל, מכשירים
שרוב הזמן ללא קליטה, לא נוחים, לא מוצלחים, אז יפה לאייל ויפה לפלאפון רכשתם לקוחות ל3 שנים עם מכשירים
שישבו בצד ללא שימוש אך העיקר "רכשתם עוד לקוח"כמנויה בסלקום מעל 10 שנים בחיים אך בחיים לא נתקלתי ביחס כזה מזלזל
תמיד היה עם מי לדבר ומי שיטפל
היחס בפלאפון הוא מעליב, לא מקצועי, מזלזל, שהתחושה ללקוח היא העיקר לסגור עיסקה
אך לא איך לשמר את הלקוח ולרצות לקוח שנעשה לו עוול במודע.

ימהלקוח שעדין אין לו חודש בפלאפון ומהיום השני הוא ממורמר , פגוע , מרגיש מרומה, והכי גרוע שאין עם מי לדבר כשסוכן מטעם החברה
משקר ומרמה כדי לסגור עיסקה.

עוגמת נפש בזבוז זמן יקר והמון כסף סוג הנזק :
החלפת מכשיר או ניתוקינו מהרשת כליל פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתו של מר חדד טופלה על ידי אחראית פניות של חברתנו ונמסרו לו תשובות חברתינו בנושא.נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766
בברכת שנה טובה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה