פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם עבור החלפת כרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כשנתיים רכשה אשתי מפלאפון מכשיר ב- 36 תשלומים. עתה, אנו רוצים להחליף חשבון בנק וכרטיס אשראי. אשתי התקשרה לכל בתי העסק שכרטיס האשראי הישן שלה הכיל עסקאות תשלומים שלהם. כל בתי העסק החליפו כרטיס אשרי לחיוב ללא כל בעיה.

בחברת פלאפון ס ר ב ו לעשות זאת. לאחר שיחה עם אחראי בשירות הלקוחות הוא הסכים "לפני משורת הדין" ולאחר השתדלות מיוחדת כדבריו לבצע פעולה זו אך תוך גבית עמלה של 40 ש"ח.

האם מנוי של פלאפון מחוייב להחזיק כרטיס אשראי אחד במשך שנים ? אם כן, מדוע לא מיידעים בכך הלקוח בעת ביצוע העסקה?
כספי סוג הנזק :
ביצוע הפעולה ללא חיוב ועם חיוך, כפי שהשכילו לעשות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
מר רימון לא השאיר מספר פלאפון או לקוח עליו מדובר. ניסינו לאתר את הלקוח ללא הצלחה. מר רימון מוזמן לפנות למוקד השרות הטלפוני של חברתנו לכל שאלה.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה