פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר סלולרי סמסונג מדגם 770 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשך שנים אני לקוח פלאפון, וכבר התרגלתי לאכזבות מהמכשירים שיוצאים בחברה..
כל פעם שמדברים על כניסה של מכשיר חדש, לוקח לו לפחות חצי שנה עד שהוא נכנס לחברה ונמכר ללקוחות
ועד שהמועד המיוחל מגיע, המכשיר כבר מיושן וברשתות האחרות יש מכשירים טובים בהרבה עם אופציות עדיפות.

לאחרונה התבשר לי על השקה של מכשיר מסוג סמסונג 770.
ביקשתי אותו עוד לפני שיצא לשוק לאור המפרט המעולה שלו והיכולת שלו לעמוד בכבוד מול מכשירים של חברות סלולאריות אחרות.
מספר ימים לאחר שיצא ה770 לשיווק פנו אלי מפלאפון והחליפו לי את המכשיר.

לצערי, מאותו יום אני רק מצטער על כך שהחלפתי את מכשירי הקודם, והצטערתי עוד יותר על זה שנשארתי ברשת פלאפון.
לקחו מכשיר חדשני, מעוצב ומשוכלל ופשוט הרסו כל חלקה טובה..

חסמו את הבלוטות' לכל אפשרות של העברת קבצים ותקשורת פרט לאוזניה אלחוטית.
אין אפשרות לזיכרון שיתופי בין זיכרון המכשיר לכרטיס הזיכרון המצורף.
חסמו את היכול של הגדרת קובץ MP3 כצלצול במכשיר
נעלו את המכשיר במגבלה של 50 שירי MP3 בלבד! למרות שבכרטיס זכרון יש מקום למעל 100 שירים.

ולסיום, דאגו שלמכשיר יהיה פורמט עבודה מיוחד, ככה שלאחר שמפרמטים את הכרטיס MICROSD לעבודה במכשיר - הוא לא נקרא ע"י שום קורא כרטיסים.

בקיצור - עבדו עלי בעיניים. הביאו מכשיר מעולה וחסמו כל תכונה שעושה אותו כזה..

התאכזבתי מאוד מפלאפון. אפילו לדווח על החסימות לא חשבו.. נתנו ללקוחות לגלות אותם לבד לאחר שהם רכשו את המכשיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתיחת החסימות / החלפת המכשיר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. בנוגע לפנייתו של מר בז'רנו מכשירים שונים הם בעלי תכונות שונות. לגבי פנייתו של מר בז'רנו אין המדובר בחסימה, אלא בתכונות המכשיר. על תכונות המכשיר ניתן לקבל מידע מלא בספר ההפעלה או לפנות למוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
בברכה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה