פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קליטה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתחיל בזה שאני לקוח מספר שנים בחברת פלאפון, לעולם לא היתה לי בעייה עם החברה...לא פניתי אליהם והם לא פנו אלי...לפני כשנה עברתי דירה לא הרחק מהבית הקודם שלי מרחק שלושה רחובות בלבד אבל מסתבר שמרחק כ"כ קטן מבחינה גיאוגרפית מוביל למרחק כ"כ עצום מבחינת קליטה.
פניתי לחברת פלאפון לבדיקת הבעייה ולאחר שמחלקת ההנדסה של החברה בדקה את הנושא והבינה שיש בעייה קיבלתי הצעה להרכיב אנטנת חלון, הסברתי לנציגים "הנחמדים" שאני לא מעוניין באנטנת חלון בביתי עקב קרינה ועקב תשלום, לאחר פניות חוזרות לחברה כולל התכתבות בפקס עם פניות לקוחות
(שמשום מה לא יכולים לדבר איתי טלפונית) קיבלתי הצעה להנחה של 40% באנטנת חלון .
הסברתי לנציגים שאני משלם על המכשיר ועל דמי שימוש ושאני לא מוכן לשלם סכום נוסף על אנטנת חלון , כאשר קניתי פלאפון ציפיתי שהחברה תספק לי קליטה אני חושב שזה המינימום הנדרש ( מילא אין קליטה במקומות מסויימים שאני מסתובב בהם אבל כאשר זה מגיע לכך שאין לי קליטה בבית זה כבר מוגזם).
ביקשתי לבדוק אפשרות לנתק את המכשיר מסיבה שאם אין לי קליטה בבית אז אין לי צורך בשימוש במכשיר והתשובה שקיבלתי הייתה שאין שום בעייה אבל אני צריך לשלם קנס שבירת חבילה !!!!!!!( על מכשיר שאני לא יכול להשתשמש בו כי החברה לא יכולה לספק לי קליטה). ביקשתי אפשרות לספק לי שירות של שיחת עקוב אחרי שכאשר אני בבית אני אוכל לענות לפלאפון דרך קו הבזק אך גם עבור זה הם דרשו תשלום בטענה שאם הם יתנו לי את השירות הזה בחינם הדבר יגרום להם הפסד כספי.
לצערי מכאן והלאה קיבלתי תשובות אטומות מכל נציגי השירות שדיברתי איתם וכמובן שעם בכירים יותר לא ניתן לדבר...
הטרחתי את עצמי וניגשתי לתחנת שירות, כמובן שגם שם מנהל התחנה לא מדבר עם לקוחות והוא הפנה אותי לסגנו ( שהיה מאוד נחמד) הבין את הבעייה, לא ידע כ"כ איך להתמודד איתה ולאחר שהלך לבדוק עם מנהל התחנה מה ניתן לעשות חזר אלי בהצעה- הנחה של 50% על אנטנת חלון (במקום הנחה של 40%)ושלושים דקות זמן אוויר חינם...
שוב הסברתי שאני לא מבין איך קורה מצב שהחברה לא יכולה לספק לי קליטה בבית דבר שגרם לי להפסדים כספיים כי לכל השיחות שאני מקבל אני צריך להתקשר מקו בזק , לעוגמת נפש כי כאשר מחפשים אותי לפעמים נתקלים בתשובה שהמנוי אינו זמין ומיותר לציין שאני בטח זמין, ובזבוז זמן על כל השיחות שאני צריך לדבר עם הנציגים ולהרגיש מאוד לא בנוח כאילו שאני מבקש מהם טובה על משהו שמגיע לי...
לסיכום לא ייתכן מצב שהחברה לא יכולה לספק לי שירות בסיסי של קליטה מצד אחד ולא מוצאת לי פיתרון שאני לא אצטרך לשלם עבורו כסף מצד שני
(לא אפשרות להתנתק ולא עקוב אחרי).
פשוט בושה...
כל הנזקים שברשימה סוג הנזק :
עקוב אחרי על חשבון חברת פלאפון פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר צימבלר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה