פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדירה לפרטיות נושא התלונה:
ללוש מעיין שם/כינוי:
‏יום שני ‏28 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/08/06 נסעתי לחו"ל למטרות בילויי למשך שבוע שלם עד לתאריך 03/09/06 , כאשר חזרתי לארץ בדקתי מיילים באימייל האישי שלי וגיליתי מייל מחברת פלאפון שמודיע לי שהצטרפות לחשבוניית במייל בוצע בהצלחה.
להפתעתי , אישור ההצטרפות לחשבונית במייל שקיבלתי מופיע התאריך 28/08/06 בשעה 17:24 שכמובן בתאריך זה ובשעה זו שהיתי בחו"ל.
לארח בירור מול חברת פלאפון צירף אותי לשירות נציג פרונטלי מאיזור חיפה , דבר שמעצים את חוסר ההגיון שבאישורי צורפתי לשירות הנ"ל משני סיבות שהן מקום מגורי במודיעין , אזור המרכז ועצם שהותי בחו"ל!

בהצטרפותי לחברת פלאפון ניגשתי למרכז שירות על מנת לבקש להחמיר עם הזיהוי שלי כלקוח מסיבות אישיות , קיבלתי אישור להחמרת הזיהוי ע"י קוד מחמיר וע"י משפט מזהה שאני צריך לומר וזאת על מנת למנוע חדירה לפרטיות שלי ללא ידיעתי.
כעת , לאחר קבלת המייל מחברת פלאפון מתברר ששום קוד מחמיר ו/או משפטי זיהוי לא עוזרים להגנת פרטיות הלקוחות בחברת פלאפון.
כל הסיפור מעליב מאוד ומוריד את תחושת הביטחון בחברה גדולה כמו פלאפון שאמורה לשמור על הפרטים החסויים של לקוחות שלה , אם זה מהדברים הקטנים כמו פרטים אישיים ועד לדברים הגדולים כגון חשבוניות ואמצעי תשלום של לקוחות.
לא נעים לדעת שנציגים על דעת עצמם ועל מנת לעלות את היעדים החודשיים שלהם אם זה בשביל לקבל בונוסים ואם זה בשביל לעמוד ביעדים נכנסים לפרטים אישיים של לקוחות ומבצעים דברים אלו ללא אישור מהלקוח עצמו !!
עצם העובדה שהנציג החליט להוסיף אותי לשירות ללא תשאולי והזנה של המייל האישי שלי על סמך הרשמה בעבר לאתר פלאפון מעצימה את חומרת המצב שכן מייל זה יכל להיות לא פעיל יותר ו/או פעיל ע"י מישהו אחר שיכל לחטט בפרטיות שלי ע"י גלישה בפרטים האישיים שלי!!
דבר זה גובל בחוצפה , עילבון , עוגמת נפש ואיבוד חוסר אמון מוחלט בחברה שאני נמצא בה הרבה שנים , לא ניתן לעבור על דברים כאלו בשקט.

אני מבקש לבדוק את הדברים עד לפרטים הקטנים ולדאוג להחזיר לי את האמון בחברת פלאפון.
חוסר אמון בחברה סוג הנזק :
החזרת האמון בחברה ופיצוי הולם על עוגמת הנפש והפגיע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
נעשו מספר נסיונות לאתר את מנעשו מספר נסיונות לאתר את מר ללוש במספרים המצויינים ללא הצלחה. מר ללוש מוזמן לפנות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו במספר 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה