פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרוג מכשירים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקי של חברת פלאפון מיזה כשנתיים ברשותי 10 מכשירים ועד עכשו הייתי מרוצה מהשרות שקיבלתי. לאחרונה ניתקלתי בתופעה מרגיזה כאשר כל מכשיר שיש לו תקלה מייד מכריזים כי אותו מכשיר מושבת ואי אפשר לתקן אותו ,יש לציין כי המכשיר עבד כאשר הגעתי לתחנת השרות . כמובן שישנה מטרה ברורה לתופעה זו והיא לאלץ את הלקוח לשדרג את המכשיר וכך גם לסחוט יותר כסף [בעבור שני המכשירים] וכן לכבול אותו ל 36 חודשים נוספים שהרי זהו חוק השידרוג

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. מר צבי קיבל תשובות מפורטות בנושא על ידי נציגי חברתנו במרכז השרות בראשון לציון. לכל שאל הנוספת נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה