פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון חו"ל נושא התלונה:
Weizman Gleb שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשדה תעופה קבלנו ערכת פלאפון חו"ל וכשנחתנו במינכן ורצינו להשתמש בפלאפון גילינו, כי בערכה יש הכל חוץ מהמכשיר. מיד הודענו לפלאפון בארץ, אך כמובן לא היה להם שום פתרון לתת לנו.
נשארנו בלי פלאפון בחו"ל במשך 14 יום עם תינוקת בת 8 חודשים!
כשחזרנו הסתבר שאף אחד בחברה לא חקר את הנושא - איך זה שיש לנו את הערכה ואין בה מכשיר. שבוע לאחר מכן קבלנו הודעה, כי עלינו לשלם 1,023 ש"ח ללא מע"מ על אבדן המכשיר.
ככה עולה מכשיר משומש מדגם ישן בחברת פלאפון. אין לחברה תשובה הגיונית איך נגנב/אבד המכשיר שהיה בתוך הערכה, שהייתה בתוך התיק שלנו עמו היינו במטוס. בערכה נשאר הכל חוץ מהמכשיר. אנו סבורים שלא קבלנו אותו, כי אם היו גונבים לנו אותו היו גונבים את כל הערכה, את הארנק וכד'. לא הגיוני שלגנב היה זמן לפתוח את הערכה ולהוציא רק את הפלאפון....
אבל את חברת פלאפון ההגיון שלנו לא מעניין....
כספי סוג הנזק :
לבטל את החוב, לעשות חקירת פנים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
מר גבל פנה במכתב ישירות לחברתנו. מטופל על ידי אחראי פניות של חברתנו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה