פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח שיר למנוי אחר דרך הפלפון שלי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 13.6.06 בבוקר התקשרתי לכוכבית 10 של חברת פלפון .
לחצתי על כול הלחצנים שצריך, העברתי כרבע שעה עד שהגעתי לאן שאני רוצה ובנתיים תיקתק המונה ואני אהיה מחויבת לפלפון בזמן שיחה.
שלחתי את השיר למנוי 057 .
לאחר מס' דקות קיבלתי צלצול חוזר שההודעה שלי התקבלה במנוי שאליו שלחי את השיר .
בבדיקה עם המנוי; לא היה ולא נברא.
בעל הפלפון לא היה זמין ולא קיבל את ההודעה / שיר ורק ראה את מס' הפלפון שלחי על הצג שלו וכך הבין שהתקשרתי אליו.
א. אבקש לזכותי בזמן אויר שביבזתי עד שסיימתי להקיש על כל המספרים על מנת לשלוח את השיר .
ב. מדוע אני מקבלת הודעה חוזרת שהשיר התקבל כשבפועל זה לא היה כך ?

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ליבוביץ בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופלה לשביעות רצונה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה