פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עקב עוגמת נפש ועלבון נושא התלונה:
וקנין סילבי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום אני כלקוחה נורא מאוכזבת מחברת פלאפון בחדרה שדרגתי מכשיר למכשיר חדיש של הדור שלישי 7200 עקב אי גרסה חדשה ותקלות שישנם וחוזרות על עצמן החליפו למכשיר מסוג סמסונג 740 והנני מרוצה ממנו כל הזמן נדלק ונכבה באמע שיחה או סתם בלי סיבה אין לי קליטה אני מגיעה יום כן יןם לא לחברת פלאפון הזמן מאוד יקר לי ואני עם תינקות כל הטירחה הזאת פשוט התעללות נפשית מצדם אני נורא כעוסה עליהם כי אין להם תשובות רלוניטות לכן אני פונה אליכם בכך שאני רוצה החלפת מכשיר אז אחד הנציגים בזלזול רב אומר לי שדריגי אותו מה אין לי מה לעשות עם הכסף אני פונה אליכם בגלל שאין לי כבר עם מי לדבר בחברה הזאת אני יסלח להם וימשיך להיות אצלהם בתנאי שיחלפו את המכשיר ללא תשלום לפלאפון הוורד כי עם לא ילך דרככם אני יאלץ לפנות לתביעות קטנות ימח עם תחזרו אלי עם תשובות הוגנות ואמתיות לגבי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. גב' וקנין טופלה כבר על ידי נציגי חברתנו ומכשירה הוחלף.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה