פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקונים חוזרים-ורמת שרות נמוכה מאוד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מכשיר נייד מחברת TELIT בן 7 חודשים המכשיר התקלקל לי לפני כשלושה שבועות-לא ראו שום דבר במסך, ניגשתי לתחנת השרות ושם החליפו לי את כל הצג,כעבור יומיים הבחנתי שהצליל נשמע ממש גרוע -פניתי שוב לתחנת השרות ושם בגל שהתיקון הוא חוזר כעבור יומיים שלחו שליח אשר לקח לי את המכשיר והחזיר לי אותו לאחר שהחליפו רמקול למכשיר,כעבור יום שהמכשיר חזר אלי הפעם הכפתורים אינם עובדים -פניתי לשרות פלאפון ושוחח איתי לאחר פקס ששלחתי נציג בשם אופק אשר הפתרון שהוא מציע לי אינו מקובל לכל הדעות-הסברתי לו שאנני מרוצה מהמכשיר של חברת TELIT ושאני מעוניין שהמכשיר יוחלף למכשיר אחר שווה ערך ולא יקר יותר עקב התקלות החוזרות במכשיר הנ"ל אני לא מבקש פיצוי ולא שום דבר רק מכשיר אמין וטוב-אופק הציע לי מכשיר של חברת סמסונג אשר נחשבת אמינה אך דבריו השאירו אותי בהלם-הוא מציע לי מכשיר שווה ערך -ומבחינת פונקציות אף נפחות משלי,אך זה כלל לא מפריע לי כל עוד המכשיר טוב-אך אני גם יקבל מכשיר משומש וגם אני אצטרך לשלם עליו 400 ש"ח!!! כאשר אני ניגש למשווק מורשה של פלאפון והמכשיר נמכר לי ללא שום תקלות חוזרות וללא שרות לקוחות כלקוח מהמניין באותו סכום!! חברת פלאפון לא רק שלא מנסה לפתור בעיה אלה גם מנסה על הדרך להרויח כסף מהלקוחות!!!! הסברתי לאופק שאני לא מוכן לשלם שום דבר למכשיר שווה ערך שהוא גם משומש!!!
שחברת פלאפון יתבישו להם !!! ככה לא נותנים שרות !!! בטח ובטח כאשר הסיבה מוצדקת!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר הנדרש לחדש ללא תשלום!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר הרוש בעקבות פנייה ישירה לחברתנו בתאריך 3.9.06 ונמסרו לו תשובות בנושא . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכת חג שמח.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה