פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת דברי כזב במסגרת עסקה נושא התלונה:
רסולי שי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נציג קידום מכירות כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי פלאפון Telit X 170 כאשר המכשיר היה בחינם בהצגת תעודת סטודנט. נציג המכירות טען בפני שעליי לשלם כל חודש 9.90 עבור המסלול במידה ודיברתי ב-1.17 לחודש. כעבור כמה ימים טסתי לחו"ל לחודש והמכשיר נותר בארץ.
להפתעתי חוייבתי ב-40 ש"ח עבור המכשיר עבור כ-2 שיחות שהוצאתי ממנו.
בבירור עם החברה הסתבר שמדובר במינימום של 30 ש"ח לחודש ולא כפי שנמסר לי. יש לציין כי הפלאפון שרכשתי הוא משני ואין בכוונתי להוציא סכום זה. לכן המשמעות היא שאני אחוייב 40 ש"ח כל חודש עבור המכשיר, ומיותר לציין שלא הייתי מבצע את העסקה אם הייתי יודע שאלו פרטיה. בשיחות עם הנציג הוא מודה בפניי שזה אכן מה שהוא אמר במועד העסקה, ושזה מה שהופיע לו במחשב.
כרגע העניין בטיפול המנהלת...אך זמני יקר ואין לי שום כוונה לשלם עבור עסקה שפרטיה לא הוצגו לי כלשונם, בין אם במזיד ובין אם בטעות.
יש לציין שהדפים שעליהם חתמתי לא כוללים את הסעיף הנ"ל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה לאלתר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתו של מר רסולי טופחה במסגרת מכתב ששלח לחברתנו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה