פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סמסונג 740 יוצא מהמלאי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05.09.2006 ניגשתי לתחנת שירות נתניה עם מכשיר סמסונג 740 עקב בעיות קליטה שהיו לי במכשיר,לאחר כחצי שעה החזירו לי את המכשיר בטענה שהוא תקין.לאחר שהגעתי הביתה נוכחתי לדעת שמכשירי עדין אינו תקין לאחר מס דקות צלצל לי הטלפון ונציג שרות פלאפון היה על הקו ואמר לי שהוא מצטער ועלי לחזור לתחנת השרות כי מכשירי עדין לא תקין ויחליפו לי אותו ללא תור.
ניגשתי לתחנה ושם נתנו לי מכשיר SK מולטי סליידר אמרתי שאיני מעונין בו ואני רוצה את מכשיר כמו שהיה ברשותי והם טענו שאין להם וגם כנראה שלא יהיה ניסתי לאחר שבוע וקיבלתי את אותה תשובה לאחר בירור שעשיתי נאמר לי שרוצים להוציא מכשיר זה בכלל.
אז מה אני אמור לעשות אם אכן ימצאו לי מכשיר נאמר בעוד שבוע והוא שוב לא יהיה תקין ולמה אם החלטתם להוציא מכשיר זה אתם לא דואגים להחליף אותו לכל הלקוחות באומרכם את הבעיה שישנה.
דבר אחרון זה כ 15 הורדות שכל הורדה עולה כ 4 שח נעלמו לי יחד עם המכשיר
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר לדגם מתקדם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. מר דהן טופל כבר בתאריך 20.9 על ידי נציגי חברתנו והוחזר לו מכשירו כפי שביקש. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה