פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני סובל מבעיות קליטה קשות בביתי ובעיות ממכשירי הטלפון הסלולרי שרכשתי. ביקשתי את האפשרות לבטל עסקה (ללא תשלום קנסות והתחייבויות) לאחר שיחות רבות שוחחתי עם נציג שאמר לי שבדקו את הנושא ואני יכול לבטל עסקה חזרתי ובדקתי איתו האם הוא בטוח והאם מדובר בביטול ללא תשלום והוא חזר והדגיש שכך כתוב לו במחשב. למחרת כאשר התקשרתי לבצע את הניתוק בפועל נציגה אחרת מסרה לי שאין לי אפשרות לבטל עסקה ושכנראה הנציג טעה, לאחר ויכוחים רבים ושיחה עם מנהלת בשרות נאמר לי שהנציג אמנם טעה והם מתנצלים. אבל כפי שנאמר לי מראש אין אפשרות לביטול. חברת פלאפון לא מוכנה לעמוד אחרי טעיות של עובדיה!!!
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
מבדיקתנו מר אלירם טופל על ידי נציגי חברתנו במרכז השרות ובמוקד השרות הטלפוני. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה