פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
sk 7200 כסף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריף 2.12.06 רכשנו מכשיר sk 7200 כסף לבננו ,הטענו את המכשיר לפי ההוראות, אך להפתעתנו גלינו שהמכשיר נכבה עם תחילת השחה.
למחרת פנינו לסניף ,בדקו את המכשיר וטענו שהכל תקין ויהיה בסדר.
שוב הטענו את המכשיר, שיחה ראשונה ומייד המכשיר נכבה, חזרנו שוב לסניף
וכאן נכונה לנו הפתעה , נציג השרות מודיע לנו שיש בעיה במכשירים בסוג הזה בעיה שמוכרת לסניף ולחברת פלפון אין מה לעשות לחכות לתיקון גירסה.
כמובן הסברתי שיש לנו את המכשיר אך לא נעשה בו שימוש מאחר והוא לא פועל
עקב הבעיה.אני רוצה לשאול ,אך יתכן שחברה כמו פלפון משווקת ןמכרת מכשירים מאותה פס יצור
מכשירים שמונחים בבית ,גורמים עוגמת נפש רבה לקונה ובמקרה זה לבני וכמובן לא פחות חשוב פגיעה כספית,אנו משלמים על מכשיר יקר ששוכב בבית ללא שימוש ואין החברה מוכנה לקבלו בחזרה או להחליפו במכשיר אחר אך לא מאותו סוג.
ברצוני לציין שבתאריך 30.7.06 נעשה נסיון נוסך נגשתי לסניף בקניון רננים ברעננה .נבדק המכשיר ע"י טכנאי ונמצא 1מכשיר לא נדלק 2 מכשיר כבה אקראית 3 מגעי טעינה לקויים.
המכשיר הוחלף למכשיר דומה .

חזרנו הביתה שמחים הנה יש לנו סוף סוף מכשיר תקין.

אך מה לעשות השמחה נקטעה עוד לפני שהתחילה.
המכשיר הוטען שיחה ראשונה המכשיר לא פועל.

אני רוצה לשאול מה עלי לעשות?
כסף אני משלמת חדש בחודשו על מכשיר שלא בשימוש ניתן לבדוק בחברה.

אולי בעזרתכם ולכבוד השנה החדשה תקחו את המכשיר חזרה
תחזירו את כספי או שתחליו לנו במכשיר מסוג אחר.


עוגמת נפש ועלבון5 סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
נעשו מספר נסיונות ליצור קשר עם מר פלטאו ללא הצלחה. מר פלטאו מוזמן לפנות למוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה