פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קליטה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה שישה חודשים אני הולך וחוזר בין מרכז השירות בראשון לציון לבין המחלקה הטכנית של החברה בשל בעיה של חוסר קליטה.
המכשיר נבדק מספר פעמים "תוקן" או נמצא תקין אl בעיית הקליטה לא נפתרה .
במחלקה הטכנית בדקו ואמרו שיש לי זמינות גבוהה .
לפני שבועיים הגיעו מים עד נפש ורציתי לבטל את העסקה או אז לחברה היה הגיג חדש יש לי בעיות "מיסוך " גורם כלשהוא פתאום מפריע לי לקליטה (הדבר המעניין שיש לנו מספר מכשירי דור שלישי ולהם אין בעיות מיסוך).
כדי לתת לי מענה נתנו לי אנטנת חלון משמע אני מתקין אנטנה בחלון ואת המכשיר אני מחבר אל האנטנה כך שיש לי טלפון נייח .
אם אני צריך לצאות מהמשרד אל המסדרון אני לא יכול לנתק את המכשיר מהכבל כי אז אין לי קליטה .
פלאפון הגאונים מכרו לי מכשיר סלולרי שמתפקד כמכשיר קווי לכל דבר כי הוא מחובר לכבל כל הזמן.
הבעתי את הסתיגותי אך ללא הואיל .
כעת אני שוקד על הגשת תביעה בנושא.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר משהבקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה