העדר כיסוי באזור מגורי ואי הסכמה לביטול עסקה (למרות הבטחה לכיסוי אזורי)d |
נושא התלונה: |
יום רביעי 26 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני מתגורר בישוב שבו הכיסוי הוא חלקי בלבד ולכן איכות הקליטה נמוכה מאוד בפרט בתוך מבנים. עדות לכך, ניתן למצא בהצהרת החברה בדבר כוונתה להתקין אתר שידור בישוב לא יאוחר מסוף הרבעון השני של שנת 2006. בהסתמך על תשובותיהם הטלפוניות של נציגי החברה, רכשתי 2 מכשירי טלפון במועדים שונים עבור בנותיי הקטנות, במטרה לאפשר תקשורת זמינה בעת הצורך. טרם הרכישה, קיימתי עשרות שיחות טלפון במהלך 5 חודשים עם מוקדי שרות הלקוחות והשרות הטכני, על מנת לאמת את מועד ההתקנה של האתר. בכל פניותי קבלתי את אותה התשובה לפיה, אין שינוי במועד ההתקנה וכי סיומה צפויה עד ל 30/06/2006 לכל המאוחר. בחלוף המועד האמור, אף נמסר לי ע"י נציג שרות טלפוני, כי האתר הותקן ע"ג עמוד חשמל וממתינים לאישור חברת החשמל. בדיעבד, מסתבר שלא רק שלא הותקן אתר שידור, אלא אין כלל מועד משוער להתקנת אתר כאמור ביישוב.
כעת, יש ברשותי שני מכשירים חסרי שימוש שמשולמים עבורם מידי חודש סכומים לא מבוטלים. אלמלא הצהרותיהם החד משמעיות של נציגי החברה בדבר מועד מוגדר להתקנת אתר בישוב, לא הייתי רוכש את המכשירים. המכשירים נרכשו תוך הסתמכות על דבריהם ובהתבסס על הידיעה שתוך פרק זמן קצר, יהיה כיסוי מלא. פניתי לחברה מספר פעמים, לרבות פנייה בכתב מיום 26/07/06, בה הסברתי בפירוט רב את השתלשלות האירועים אך נעניתי בתשובה כללית ולא עניינית. לא נעשה נסיון כלשהו מטעמם לבחון את מידת הנזק שנגרם לי על ידם והפתרון היחיד שהוצע לי ע"י נציג קשרי לקוחות הוא להפעיל שרות "עקוב אחרי" לטלפון קווי בבית, על חשבוני כמובן. כרגע, המכשירים אינם בשימוש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת המכשירים שנרכשו לחברה, כנגד זיכוי יתרת החוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|