פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חמורה ביותר על טיפול לקוי בהתקנת דיבורית לרכב נושא התלונה:
תומר וייס תומר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות כתובת:
דרך הים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקנה כושלת של דיבורית ברכב. 1.בתאריך 30.08.06 ביצעתי התקנת שידרוג לדיבורית ברכב ,אצל מתקין מורשה של פלאפון ברחוב דרך הים ברחובות מנהל הסניף רמי.
2. מתקין הדיבורית הביא לתשומת ליבי שההתקנה הקודמת בוצעה באופן לקוי והרמקול של הדיבורית נקדח בחוסר אחריות על רדיאטור החימום של הרכב מצ"ב מסמך עם הערות המתקין .
3. כאן המקום לחזור מספר שנים ,ולציין שההתקנה הכושלת בוצעה בתאריך 12.11.02 על ידי מתקין מורשה של חברת פלאפון ברחוב אופיס בילו רחובות דיבורית sk1400.
4. זמן מה לאחר ההתקנה הכושלת בשנת 2002 , מערכת החימום והמזגן ברכבי חדלו לתפקד. במוסך אבחנו שהרדיאטור הפנימי דולף עקב חור. עלות ההחלפה של רדיאטור החימום עלתה המון כסף וההוצאה לסטודנט הייתה יקרה לי מאוד נמנעתי מתיקון ונסעתי ברכב ללא חימום וללא מזגן.
5. בנוסף לאחר שנה חדרו לי מים לאוטו כתוצאה מהבעיה של ההתקנה הכושלת וסתימת החור עלתה לי 450שח חשוב לציין ללא תיקון כולל של כל מערכת החימום והמיזוג של הרכב רק ליפתור את בעיית כניסת המים לרכב .
6. חשוב לציין , שפניתי מספר רב של פעמים לשרות הטלפוני החל מה30.08.06 אף נציג לא חזר וכולם התנערו מין הבעיה וכל אחד הפנה אותי לגורם אחר עד שהגעתי בסופו של דבר למחלקת פניות לקוחות של חברת פלאפון וכרגע אני ממתין לתשובה מהם וממתין .
7. מסכנות : בוצעה התקנה כושלת ע"י מתקין מורשה של פלאפון בתאריך 12.11.02 מצ"ב אישור.
תיקון חלקי של הבעיה דליפת מים עלתה לי 450 שח.
ונסעתי ברכב 3 שנים ללא חימום וללא מזגן תוצאה ישירה מהתקנה לקוייהץ
סיכום:::
אבקש טיפולכם בתיקון מערכת החימום והמזגן.
אבקש החזר של 450 שח עלות סתימת החור .
אבקש פיצוי הולם על עוגמת הנפש בגין נסיעה ברכב 3 שנים ללא חימום ומיזוג ברכב.
בלי לפגוע בזכויות .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות החברה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה כפולה- ראו תלונה שם ותפקיד:
תלונה כפולה- ראו תלונה קודמת תגובה:
תלונה כפולה- ראו תלונה קודמת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה