פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך11/10/2005רכשתי מכשיר telit x95 בסניף"פלאפון" בחדרה . במעמד הרכישה נשאלתי ע"י נציגת השירות לגבי התכונות החשובות שיהיו במכשיר והשבתי לה כי הכי חשוב שבמכשיר יהיה צלצול חזק ורטט בו זמנית [עקב ירידה בשמיעה].במעמד הרכישה נאמר לי כי אוכל להחליף את המכשיר למכשיר מתקדם יותר תמורת תשלום ,במסגרת שנקראת "התאמה מובטחת" תוך 14 ימים מיום זה.
בתאריך24/10/2005 עקב צלצול חלש במכשיר הגעתי שוב לסניף"פלאפון" בחדרה על מנת להחליף את המכשיר הנ"ל למכשיר שיתאים לצרכיי.
שאלה אותי שוב לגבי התכונות החשובות שיהיו במכשיר ושוב הדגשתי את החשיבות של צלצול חזק ורטט בו זמנית.
נציגת השירות הציעה לי את מכשירsamsung850 כמכשיר שיענה על צרכיי ולכן תמורת תשלום חד פעמי ביצעתי את הרכישה.
לאחר שהגעתי לביתי הכנסתי את המכשיר לטעינה [אותו יום היה ערב חג סוכות]
והוצאתי אותו מהטעינה במוצאי החג,באותו יום התחלתי ללמוד את המכשיר וחיפשתי את תכונת צלצול ורטט בו זמנית ,לאחר שלא מצאתי תכונה זו התקשרתי למוקד"פלאפון"ובקשתי סיוע במציאת התכונה הנ"ל, ואז נאמר לי כי במכשיר זה לא קיימת תכונה זו .
בתאריך 26/10/2005 פניתי שוב לסניף"פלאפון" בחדרה ובקשתי לתקן את הטעות שנעשתה, ואז נאמר לי כי אין דרך לתקן את הטעות ואם ברצוני במכשיר אחר שיענה לצרכיי ,אני יכול לרכוש מכשיר נוסף ואת המכשיר הנ"ל אני יכול להעביר לבן משפחה אחר וכמובן להמשיך לשלם עליו את מלוא המחיר ,אני מצידי אמרתי להם שהם מאוד יצירתיים אבל לא תודה!. שבתי והבהרתי להם כי הוטעתי ע"י נציגת השירות שלהם אך נתקלתי בחומה בצורה. למרות פניות רבות הן טלפוניות והן בכתב נענתי בשלילה .בתאריך 6/3/2006 הגעתי שוב לסניף"פלאפון" בחדרה ואז נפגשתי עם אותה נציגת שירות שביצעה את הטעות .לאחר שהעמדתי אותה על טעותה הנציגה אמרה לי כי אין כל טעות ושבמכשיר זה אכן קיימת תכונה של צלצול ורטט בו זמנית אני מצידי ביקשתי ממנה שתמצא לי תכונה זו וכל נסיונותיה למצוא תכונה זו העלו חרס ,אז הנציגה אמרה לי כי היא מתנצלת על הטעות וכי עד היום היתה בטוחה כי במכשיר זה קיימת התלונה הנ"ל.
לאחר שהתנצלה אמרתי לה כי לא קרה דבר רק שתתקן את טעותה ואז היא אמרה כי היא לא יכולה לתקן את הטעות. לאחר הפצרותי הגיעה מנהלת הסניף והסכימה לתקן את הטעות והציעה לי לקחת בחזרה את המכשיר הקודם[telitx95.אני אמרתי כי אני לא מחליף מכשיר לא מתאים במכשיר לא מתאים אחר ואז מנהלת הסניף אמרה שזה מה יש וזו הבעיה שלי .אני מבחינתי המשכתי לנסות ולפנות לגורמים בכירים יותר בפלאפון אך כל מאמצי כשלו .בצר לי אני נאלץ לפנות לגורמים משפיעים יותר כמו אתרכם ולנסות לתקן את הטעות שאף על פי שחברת"פלאפון"מודה בה לא מוכנה לתקן אותה

בתודה ובברכת שנה טובה; מאיר
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. מר תורג'מן פנה בנושא זה במכתב דרך המועצה לצרכנות. אחראי פניות לקוחות של חברתנו שלח מכתב תשובה למועצה לצרכנות בנושא.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה