פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקונים חוזרים ונשנים במכשיר סלולרי חדש!!! נושא התלונה:
קרוק ישראל שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פתח תקוה , וירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים העברתי את 2 המכשירים הסלולאריים של העסק שלי מחברת סלקום לחברת פלאפון.
לפני כשבועיים התגלתה תקלה ראשונה: המכשיר לא מזהה את הבטריה , כבה מעצמו , ולא מטעין כשורה . לאחר ביקור במעבדה בירושלים , טענו כי החליפו את החלקים הפנימיים של המכשיר.
לאחר יומיים התקלה חוזרת: בביקור במרכז בפ"ת שוב : "מוחלפים החלקים הפנימיים" . לאחר כשבוע שעון המעורר לא עובד, וכמו כן הצילצול לגבי התזכורות לפגישות ביומן" , הפעם מגיע שליח: ובמעבדה מחליפים כרטיסון. לאחר כשבועיים שוב אותה תקלה . לבקשתי לשלוח שליח שוב, כי זו אותה תקלה הודיע לי נציג חברת פלאפון שהשרות כרוך בתשלום , ותמורת החלפת המכשיר בחדש תשלום גבוה יותר,וזאת למרות שמדובר במכשיר חדש, למרות שלמכשיר יש אחריות יצרן, ולמרות שמדובר בתקלות חוזרות ונשנות למכשיר שאני משלם עליו חודש בחודשו. בנוסף לפני פניתי לאתר זה, שלחתי להם פקסים ואי -מיילים לשרות לקוחות ולפניות הציבור של החברה , החברה פשוט מתעלמת, לא חוזרת, והשרות ארוך מייגע ומתחת לכל ביקורת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול חוזה ההתקשרות ביננו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קרוק בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה