פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מכשיר סלולרי עוד לפני 24 שעות מקבלתו - פלאפון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
העסקה בוצעה ע"י סוכן של פלאפון שהגיע לביתי, חשוב להדגיש שהסוכן לא הביא עימו את המכשירים אלה טען שיביאו לי אותם עם שליח.

לאחר קבלת המכשירים(העסקה בוצעה ב - 04.09, את המכשירים קיבלתי ב - 10.09)
יום לאחר מכן (11.09, פחות מ 24 שעות) הגעתי לסניף פלאפון באשקלון, צומת סילבר, על מנת להחליף את המכשיר הסלולרי למכשיר יותר מתקדם.

קיבלה אותי בחורה בשם - לירון, מאוד נחמדה, בדקה ואישרה שאכן קיבלתי את המכשיר יום לפני, לירון בדקה במלאי וטענה שאת סוג המכשיר שדרשתי אזל מהמלאי, לאחר בדיקה מקיפה יותר, חזרה עם תשובה שיגיע משלוח עם מכשירים נוספים ביום שישי ה-15.09, עוד הוסיפה כי רשמה זאת במחשב ושאין לי מה לדאוג, ישריינו לי מכשיר.

הגעתי לסניף ביום שישי ה - 15.09 לאחר בדיקה, מסתבר שעדיין לא הגיע המשלוח, דיברתי עם בחורה בשם דקלה שלקחה את מס' הפלאפון שלי והבטיחה לחזור אלי ביום ראשון ה 17.09.

ביום ראשון בשעה 17:00 לערך, שמתי לב שלא חוזרים אלי, הרמתי צלצול למוקד השירות בבקשה לבדוק מה נעשה, לאחר המתנה ארוכה חזרה אלי בחורה בשם אולגה עם תשובה כי עדיין אין מכשירים חדשים, ובעקבות זאת אני לא יוכל להחליף מכשיר כי עברו 24 שעות מהרכישה.

הסברתי לאולגה שזה לא אשמתי שאין להם מכשיר במלאי, אני הגעתי בזמן לסניף
להחליף את המכשיר שלי ובגלל שאין במלאי מכשיר וביקשו ממני לחזור כארבעה ימים לאחר מכן ועדיין לא הגיע המכשיר אני לא זכאי להחליפו?

אולגה ערכה בירור עם מנהלת צוות שלה וחזרה אלי עם התשובה שאין באפשרותם להחליף את המכשיר למרות שהגעתי בזמן ולמרות שזאת אשמתם שאין מכשירים במלאי.

אני חושב שנעשה לי עוול עם החברה הזאת!
במיוחד לקוח שעובר מחברה מתחרה, קבלתי את הרושם הכי לא טוב, את השירות הכי גרוע, ועם חוסר אמון מוחלט.

הגעתי למסקנה עוד באותו היום לבטל את העסקה שעשיתי עימם וזאת עוד לפני שעברו 14 ימים מהרכישה.

שלחתי את טענותי בפקס. אך עדיין לא קיבלתי תשובה.

אני שוקל ברצינות לפנות לבית משפט לתביעות קטנות.
כספי סוג הנזק :
התייחסות לפנייתי מחברת פלאפון וביטול עסקה!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. מר דויד פנה לחברתנו במכתב כבר בתאריך 19.9.06 ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו.נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה