פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנציג חיבר אותי למסלול אחר ממה שהוא אמר לי בשעת ההתחברות נושא התלונה:
שוק ישראל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי פלאפון במסלול חיילים, מכשיר מתנה ומסלול של 9.90 ש"ח בחודש וצריך לדבר מעל 1.60 ש"ח. לאחר כשנה עברתי במקרה באותו מקום שבו קניתי לראשונה את המכשיר, וראיתי שיש שלט: "מכשיר מתנה לחיילים", שאלתי איזה מכשיר מקבלים והנציג (סהר) אמר לי טליט X120, שאלתי את הנציג (סהר) אם אני יכול לשדרג את המכשיר שברשותי למכשיר החדש, והוא אמר שכן, רק שאני צריך להביא צו גיוס ואם אני משדרג אני צריך להמשיך עוד שנה בחברת פלאפון בנוסף לשנתיים שנשארו, שאלתי את הנציג האם אני יישאר במסלול שאני נמצא בו (של 9.90 לחודש ושצריך לדבר מעל 1.60) והוא אמר לי שכן. במהלך הקנייה עברתי על החוזה וראיתי שהוא כמו החוזה הקודם שרשום שם מסלול מתנה בסיסי, ואין שם איזכור אחד למהות המסלול. אז שידרגתי והמשכתי חודש כרגיל, בסוף החודש הראשון של השידרוג אני רואה בחשבונית 45 שקל, שלפני השידרוג יצא לי לחודש 15 שקל. התקשרתי לנציגה של פלאפון והיא אמרה לי, (לראשונה!!!) שאני נמצא במסלול של 40 שקל לחודש, אמרתי לה שלא ייתכן ודרשתי לדבר עם אחראי, האחראי גיא חזר אליי והסברתי לו מה קרה והוא אמר לי שהוא יברר אצל סהר מה קורה, אחרי כשבועיים, הלכתי למקום הקנייה לדבר עם סהר על המקרה והוא הצדיק אותי, נתתי לו לראות שאפילו בחוזה לא רשום המסלול והוא אמר שמבחינה משפטית אני צודק, אני עזבתי את המקום בהבנה שנגמר העניין והתקשרתי לגיא האחראי, הוא אמר לי שהוא יאמת זאת עם סהר ויעביר אותי למסלול הקודם שבו הייתי, אחרי כמעט שבועיים!! שבמהלכם אני מנסה להשיג את גיא ולא מצליח, הוא התקשר אליי ואומר לי שסהר והמנהל זוכרים בבירור!! את זמן הקנייה ובטוחים שהוא אמר לי על מסלול החיוב, אני אומר לגיא שלא ייתכן, כי סהר אמר לי במפורש שאני צודק, וגם לא ייתכן שהמנהל וגם סהר זוכרים את האירוע כי המנהל בכלל לא היה בזמן הקנייה וסהר לא יכול לזכור אותי מבין כלל הלקוחות, כי כשבאתי לשם הוא לא זיהה אותי ורק שאמרתי על האחראי שדיבר איתו הוא ידע על מה אני מדבר. הוא אמר שאין מה לעשות ושזה גירסה שלי מול שלו ושהוא מקבל את שלו. הסברתי לו שלא היה לי מניע לעבור למסלול הזה, כי אני לא מדבר יותר מ 5 שקל בחודש, כי זה בעיקרון פלאפון לשיחות נכנסות, כי יש לי כבר מכשיר ברשת אורנג. הוא אמר לי שאין מה לעשות.
עוד סיבה למה אין לי סיבה לעבור למסלול הזה, במסלול הנוכחי אני משלם 45 אג' לדקה + חובה לדבר בעשרים ושש שקלים, לעומת המסלול הקודם שאני צריך לדבר מעל 1.60 שקל לחודש. בתודה מראש, ישראל.
כספי סוג הנזק :
החזר על החודשיים שעברו מאז הקנייה ומעבר למסלול היש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
מר שוק טופל על ידי מנהל בכיר מחברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה