פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאים ושרות גרוע נושא התלונה:
צור חלמיש רוני שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מאז היום הראשון של החיבור אין למעשה קליטה בבית, והמכשירים לא נמצאים בשימוש. טכנאי של החברה שהגיע למקום אמר וטען כי צריך להתקין אנטנה חיצונית.
עברו כבר כמעט 4 חודשים מאז, והחברה ממשיכה לגבות כספים, למרות שהשירות שמתקבל הוא אפסי.
בטלפונים אין סופיים לחברה, טען אפילו אחד מאנשי השרות כי נעשה לי עוול, איש המכירות היטעה אותי, והמכשירים לא יקלטו באזור.
בקשתי לבטל את החוזה נענתה בשלילה, ואמרו שהייתי צריך לבקש את זה כבר ביום הראשון,
השרות הגרוע, חוסר היחס מהחברה, והריצה שלי אחריהם, לא השפיעו על גביית הכספים מצידם.
בזבוז זמן ומשאבים סוג הנזק :
ניתוק מהחברה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. מבדיקתנו מר צור חלמיש שוחח עם נציגי חברתנו במוקד השרות הטלפוני בתאריך 5.10.06 וקיבל תשובות מפורטות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה