פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מידע שגוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אזור תעשיה החדש ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-30.8.06 רכשתי פלאפון מסוג סמסונג770 על שם חברתי,לפני הרכישה קיבלתי מידע שגוי לגבי תכני המכשיר מהמוכר בשירות הלקוחות.לאחר הרכישה כאשר ניסיתי להשתמש באותם תכנים והם לא עבדו התקשרתי למוקד הטכני של פלאפון ונודע לי שתכנים אלו אינם קיימים כרגע במכשיר ואין צפי למתי הם יהיו והפנו אותי לטיפול של אותו הסניף
כשהגעתי לסניף היום נודע לי שאין לי מה לעשות מכיוון שאותו עובד שמכר לי את המכשיר טוען שאינו אמר את הדברים האלה למרות שחברתי הייתה עדה לשיחה, המנהל של הסניף שאל אותי למה לא הגעתי עד היום ועניתי לו שעברתי ניתוח לפני כשבוע וחצי ולא היה לי את הזמן להגיע לסניף לאחר ויכוחים וזמן רב שביזבזתי הם הציבו בפני שתי ברירות:
1להחליף את המכשיר למכשיר אחר כאשר אין שום מכשיר בעל התכנים הרצויים אשר מוצא חן בעיניי ובמקרה שאני לוקח מכשיר אחר אני נאלץ לשלם על המכשיר שלי למרות שמכשיר אחר יותר זול
2לבטל עיסקה בתנאי שאני לוקח מכשיר אחר אם לא אז אי אפשרלבטל.
זה ממש לא צורה להתייחס ללקוח אשר שילם כ2600 ש"ח על המכשיר וציפה למשהו אחד וקיבל משהו אחר שלא מצדיק את הסכום ששולם עליו ואינו רצוי.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה עקב מידע שגוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. מכשירים שונים הם בעלי תכונות שונות. על תכונות המכשיר ניתן לקבל מידע מלא בספר ההפעלה, באתר החברה או לפנות למוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766 ,בנוסף גב' מיה או מי מטעמה פנו/ה למרכז השרות של חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה