פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נוהגים בדרך לא דרך. אינם מטפלים בפניות כלל וכלל. מפקירים את הלקוח שלהם.d נושא התלונה:
מרעי מוחמד שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2005 או בסמוך לכך התקשרתי בהסכם עם חברת פלאפון ( באמצעות סוכן מכירות שהגיע למשרד שלי).
רכשתי מפלאפון 5 מכשירים. 4 בבת אחת ואחד לאחר כחודש. המכשירים לא נמסרו בזמן. והמכשיר החמישי כלל לא נמסר לי אלא לקרוב משפחה שלי אשר במקרה הוא גם קרוב משפחה לסוכן המכירות.
דברים שהובטחו על ידי הסוכן לא קויימו על ידי פלאפון. היום אני נמצא במצב של חוסר אונות. מצד אחד מרגיש פרייאר שעבדו עלי אך מצד שני אינני יכול לעשות דבר. שכן פניותיי אינן נענות ואינן זוכות לטיפול כלל ואינני יכול לנתק את המכשירים שכן יחייבו אותי לשלם על פי ההסכם.
בנוסף לכך אין לי היום את הזמן להתעסק בהגשת תביעות כנגד פלאפון.
המכשיר שנמסר לקרוב המשפחה שלי נמסר על ידו לצד ג'. כמובן שהמכשיר נמסר ללא ידיעתי, ללא הסכמתי וללא הרשאתי.
פניתי לפלאפון במכתבים ארוכים ומפורטים, וביקשתי תגובה בכתב. אך למצער לא קיבלתי תגובה לא בעל פה ולא בכתב.
עוגמת נפש + כספי סוג הנזק :
לבטל את העסקה שבה המכשיר לא נמסר לי + להשיב לי את פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר מרעי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה