פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת!! נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון, חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אחרי כל מה שחברת פלאפון עשתה לי בשנה האחרונה (חיובים שגויים, הצלבות מיותרות, טרטורים) הגיע סוף סוף הזמן להיפטר מהם. ביום שבת האחרון - 7.10.06 ניגשנו אני ואשתי (הקו על שמה) על מנת לנתק את הקו במרכז שירות שבגרנד קניון, חיפה. אשתי חתמה על טפסי ניתוק והנציגה אמרה כי בתוך 24 שעות הקו ינותק. בשלב זה עדיין נותרה בנו האמונה כי אכן זה מה שייקרה (ועוד חיכינו שם למעלה מ-15 דק' רק עבור הטופס!!). כעבור 3 ימים חשבתי לעצמי בוא נראה אם הקו נותק ולהפתעתי הלא רבה, נשאר פעיל. התקשרתי למחלקת שירות הלקוחות של חברת פלאפון וענתה לי בחורה בשם מורן. ביקשתי לשוחח ישירות עם אחראי מאחר ועושה רושם כי כל שאר בעלי התפקידים אינם עושים עבודתם. הנציגה התווכחה איתי ובזבזה מזמני 10 דקות שלמות עד שלבסוף "הסכימה" העביר אותי לאחראי!! ביזיון. אחראי חזר אלי בתוך פחות משעה וחצי מרגע הפנייה. שוחחתי עם מנהל משמרת (כך הזדהה בפני) בשם גיא שאמר את כל מה "שצריך להגיד" מבחינת זה ש"חברתנו אינה עושה דבר במתכוון" וכי "כל דבר נבדק נקודתית" ועוד מילים יפות כאלה ואחרות. גיא עוד הוסיף ואמר שלא נראה במערכת כי בכלל היינו במרכז שירות ביום שבת!!! מה הם הופכים אותי גם לשקרן בנוסף לכל?? זה שהם לא מתעדים פניות של לקוחות זה לא בעיה שלי!! בהמשך השיחה גיא בדק מול המרכז בגרנד קניון עם מנהלת שעבדה אותו יום שבת לראות אם אכן ישנו טופס ניתוק על שמה של אשתי. ושוב, למרבה ההפתעה, אין טופס כזה!
נתבקשתי לשלוח את העתק הטופס פעם נוספת. מאחר והטופס לא היה אצלי, סוכם כי גיא יצור עימי קשר למחרת היום, יום רביעי 11.10.06 ויצור איתי קשר עד לשעה 13:00. נסתיימה השיחה. כעבור מס' דקות אשתי יצרה עימי קשר ואמרה כי הטופס אצלה וכי יכולה לפקסס. הרמתי טלפון שוב לשירות הטלפוני וענתה לי נציגה בשם איילת. ביקשתי לשוחח עם גיא או שתיתן לי מס' פקס שבוא אוכל להעביר את הטופס ישירות אליו. לאחר בדיקה, נציגה אמרה לי כי לאחר השיחה עימי יצא להפסקת צהריים וכי תעביר לו הודעה לחזור אלי לכשישוב. שאלתי, אם אינה יכולה לתת לי מס' פקס לאן לשלוח, השיבה כי לגבי ניתוקים עליה להפנותי לקשרי לקוחות ורק הם יכולים לקבל טפסי ניתוק ולנתק. הציעה שאמתין שגיא יחזור אלי ויסגור טיפול. היום יום רביעי, 11.10.06. השעה 13:15 ולא קיבלתי שום טלפון לא מגיא ולא משום גורם בחב' פלאפון. חוסר הכבוד אשר החברה מקנה על לקוחותיה גם כשרוצים לעזוב אותה הוא פשוט שבירת שיא בכל הקשור למתן שירות, אם בכלל אפשר לקרוא לזה כך.
אבקש את עזרתכם בנושא. לי,פשוט נמאס מחברת פלאפון.
ניתוק ומייד!!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. נעשו מספר נסיונות לאתר את מר לאופר ללא הצלחה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה