פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח בנושא ביטוח,ומשיכת כספים מחשבון שלא כחוק. נושא התלונה:
אברהמי עוזי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: הטעיית הלקוח בנושא ביטוח,ומשיכת כספים מחשבון שלא כחוק.

בתאריך 12.05 הסתיימה התחייבות לביטוח בסיסי למשך 18 חודש- בסך- 27.90 ש"ח,הביטוח הנ"ל התחדש אוטומטית בלי ליידע אותי על אף שנקוב בתקופה.
לאחר תקופה של 9 חודשים ללא ידעתי המשכתי לשלם את דמי הביטוח לפלפון שמספרו 050-7544193.
פניתי אל חברת פאלפון בלוד,היכןשבוצעה העיסקה ונאמר לי שזה מתחדש אוטומטית ללא הודעה ללקוח,אם כך למה מופיע זמן נקוב.
היום לא כתוב תאריך פתיחה של הביטוח ומועד סיום ולא מופיע בשום חשבון המעקב אחרי סיום התקופה לא ניתן לביקורת.
לאחר שיחה נוספת עם נציג פלאפון,הוצע לי החזר של חודשיים בלבד,של הביטוח שנגבה לא כחוק.
עדיין לא הגענו להסכמה כי אני טענתי שמגיע לי כל תקופת הביטוח מתאריך 12.05.
ושוב מקבל חשבון ומופיע הורדת ביטוח שוב.
לטיפולכם-תודה מראש
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. . אחראית פניות הציבור יצר קשר עם מר אברהמי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה