פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסלול שיחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בעת השידרוג מכשיר הוחלף לי מסלול שיחות למסלול יקר מהקודם, לאחר שיחה עם גיל ממוקד שירות לקוחות הובטח לי להגיע למרכז שירות ולחזור למסלול שיחות הקודם, כשהגעתי לשם נאמר לי שההערה שגיל רשם לא ברורה ולכן ניסו לתפוס אותו בטלפון אך ללא הצלחה, לכן שוב פניתי למרכז השירות והבטיחו לשלוח מייל לגיל שיחזור אלי אך בפועל לאחר 4 ניסיונות והבטחות שישלחו לו מייל ויחזור אלי דבר לא נעשה ולא חוזרים אלי,
עוגמת נפש סוג הנזק :
חזרה למסלול השיחות הקודם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שלום בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה