פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן להשיגם טלפונית. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כבר שבועיים אני מנסה לחייג למוקד השירות של חברת פלאפון ב *166 . עונה מענה קולי: "עקב ריבוי פניות,, זמן ההמתנה ארוך מהרגיל", השאלה שלי, מה אזרח אמור לעשות במקרים כאלה? כבר שבועיים שאני מנסה לשאול שאלה קטנה לגבי תפעול המכשיר ואני לא מצליחה להשיגם. מה עושים? ככה נותנים שירות?
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה מיידי מדוע אני לא יכולה להשיג אותם ומה צריך ל פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. חברתנו עושה מאמצים רבים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לתת את השרות הטוב ביותר והמהיר ביותר. מבדיקתנו גב' אליאס שוחחה עם מוקד שרות הלקוחות של חברתנו ב-18.10. במידת הצורך נשמח לעמוד לרשותך והנך מוזמנת לפנות למוקד השירות הטלפוני.מוקד ניתן לחייג באמצעות מכשיר הפלאפון *166 או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה