פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא חוקית < נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברצוני לעלות נושא פעוט אך מאוד רציני
חברת פלאפון לקחה כסף שלא כדין ולהלן הפרוט :
בתאריך 6\18 ניתקתי את מכשיר הטלפון שהיה ברשותי על מנת לעבור לחברה אחרת את המספר עברתי למסלול איזי אזי ברור שמיום סגירת החשבונית ה7 לכול חודש מחודש 8\7 אין לי שום עניין כספי או אחר בחברת פלאפון.
ונכון שבערך בזמן הזה חשבתי לבטל את ההוראת קבע אך מפאת זמן לא עלה הדבר בידי.
לתדהמתי החודש כ4 חודשים אחרי ניתוק הקו לשיחות (רק איזי) חברת פלאפון מצאה לנכון לחייב אותי על 16ש"ח בגין שימוש בטלפון.
מבירור ביני לבין נציגית חברת פלאפון עולה שהחיוב הינו על תאריך שבין ה6\7-1
ל6\18 ועוד נטען שבגלל שהחיוב נמוך מ30 ש"ח חברת פלאפון לא שולחת חשבונית ולא חויבתי במועד מאחר וחברת פלאפון המתינה שהחשבון יתפח מעבר ל30 ש"ח לכן חוייבתי אחרי 4 חודשים שביקשתי לדבר עם מנהלת נאמר לי שהיא מאוד מאוד עסוקה וזה המצב .
אדגיש שמעולם לא היו לי בעיות גבייה בפלאפון והייתי לקוח שלהם למעלה מ7 שנים.
בשהייתי לקוח פלטינה של החברה מעולם לא נתקלתי ביחס כזה ותרוצים עלובים.
אני רוצה להבין מי נתן לחברת פלאפון אישור לגבות כסף לאחר 4 חודשים ?
מה היה קורה אילו הייתי מבטל את ההוראת קבע בבנק ?
(גבייה ,עו"ד....וכו')
באיזו זכות חברת פלאפון לא שולחת חשבונית ?
ומדוע אני לא יכול לקבל מכתב שבוא כתוב שאני לא חייב לחברת פלאפון כלום!!!
ואז לבטל את ההוראת קבע .(אולי עוד שנה חברת פלאפון תמצאה עוד חוב קטנטן ).?
לטיפולכם המהיר אודה
בברכה רועי
עלבון סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ששון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה