פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ציפוי לא הולם נושא התלונה:
תוהמי יניב שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שפניתי אליכם בקשר למקרה הוצע לי המכשיר שנלקח ממני שמחייב אותי להתקין בו קו ושוב אני לא מבין למה הוא חברת פלאפון קושרים אותי בעוותות לחברה שלהם אני לא רוצה ולא נחוץ לי שום קו נוסף ובנוסף מה עם כול הריצות והטירטורים שעשותי אולי הם עוברים את זה על סדר היום אבל אני לא אני דורש את מלאו הכסף של המכשיר לאחר שדיברו איתו צוין שזה הדבר היחידי שאני אקבל ומפה "תשבור את הראש"
המקרה ללהלן

(לפני שנה שידרגתי מכשיר בתמימותי נשמעתי לנציג ממנו רכשתי את המכשיר לא חברה פרטית והחזרתי את המכשיר הישן שעליו אני עוד משלם בתשלומין ועוד זכאי לזמן אוויר מעיין עסקה ונכנסתי למסלול אחר אני מדגיש שלא קיבלתי שום הטבה על המכשיר שנלקח ממני שלא בצדק שעלה לי 50 ש"ח*36 חודשים לאחר בירורים אמרו לי לבוא לקחת בטלפון ואחר כך הגעתי בסוף אמרו לי לא וככה טירטרו אותי שלבסוף אמרו לי שאני לא אקבל אותי ואני לא מבין למה כאשר בנאדם קונה מכשיר חדש לא לוקחים ממנו את הישן אז למה לי לקחו???????????? כאמור אני שילמתי עלין 1600 שקל לא כולל הזיכויים שאני זכאי להם תיאור הבעיה:

עוגמת נפש )

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. אחראי פניות לקוחות יצר קשר עם מר תוהמי ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה