פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים שלא כדין, וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מכשיר של החברה שבו אני משלמת תשלום קבוע שנע בסביבות ה 100-120 ש"ח לחודש המכשיר אבד לי לפני כ3חודשים שהתקשרתי לנתק אותו בחורה נחמדה בשם נטלי הסבירה לי את הפרוצדורה שאם תוך 3-4 ימים אני לא מתקשרת לחבר אותו חזרה מנתקים לי אותו אוטמטית . לאחר חודש (!!!) אני רואה שחברת פלאפון הנכבדה ממשיכים להוריד לי את החיוב החודשי התקשרתי לחברה ודיברתי עם בחור בשם ליאור שהסביר לי שאני צריכה לגשת לסניף ולחתום על טופס שאני לא רוצה את המכשיר ושאני רוצה לנתק אותו מה שהיו צריכים להסביר לי בשיחה הראשונה שלי איתם ולא עשו זאת הוא אמר שהוא ישלח לי בדואר את הטופס ושאני צריכה להחזיר אותו חתום ועבר לו עוד חודש ועוד תשלום ירד לי מההוראת קבע עד ששוב התקשרתי לפלאפון שרות ודיברתי עם בחורה בשם ליהי והסברתי לה שזה לא לעניין שהבטיחו שישלחו לי בדואר את הטופס ולא שלחו ולבנתיים מורידים לי כסף ונוצר ויכוח היא ביקשה אישור מיוחד ושלחה לי את הטופס בפקס והבטיחה שתעשה כל מאמץ שיזכו אותי כי באמת זה לא בסדר שממשיכים להוריד לי כסף על פלאפון שכבר לא ברשותי והבטיחה שתחזור אלי מה שלא קרה עד היום !! מאז ועד היום אני מנסה להשיג את גב' ליהי הנכבדה גם בטלפון וגם באמצעות הפקס ע"י מכתבים וכלום !!!!!!!! ומה שאני רואה שגם החודש הורידו לי את החיוב החודשי בסך 119 ש"ח וכל זה הטלפון שלי אבד והוא מנותק ואני ממשיכה לשלם עליו !!!!!!!!!!!!!!!1 עד לאן פלאפון ???????<
וגביית כספים לא כדין סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' כהן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה