פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת מידע חשוב בשדרוג מכשירים נושא התלונה:
לופו קרן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הגעתי למרכז שירות לתיקון מכשיר, במקום לתקן המכשיר המליצו לי
לרכוש מכשיר חדש במצע מיוחד לקראת ראש השנה. הסכמתי להצעה רק לאחר שוידאתי יותר מ 5 פעמים שאני לא יוחייב בתשלום קבוע עבור שני מכשירים.
הנציג שהמליץ על הרכישה ציין שוב ושוב שמבחינתו המכישר הקודם מת למרות שטרם סיימתי את ההתחייבות ל 3 שנים. רק מסיבה זו הסכמתי להתחייב ל 3 שנים למכישר חדש.
להפתעתי חוייבתי עבור שני מכשירים, כשהגעתי לבירור במרכז שירות והמתנתי בערך שעתיים נאמר לי שאין דבר כזה ביטול ההתחייבות על מכשיר ישן.
במפורשות ציינתי מלכתחילה שהחשבון שלי אינו מוצדק ובכוונתי להוזיל סכומים ונציג המכירות הסכים איתי והבטיח חשבון מוזל יותר. איך בדיוק ע"י חיוב שני מכשירים? מנהל הסניף הבטיח ליצור עימי קשר טלפוני כיוון שבאותו רגע לא יכול היה לטפל בפנייתי - עבר שבוע, אף אחד לא טרח ליצור קשר.
תלונתי - חובה לציין בפניי הלקוח התמים שמשדרג מכשיר שהוא יחוייב בתשלום קבוע עבור שני מכשירים.
שיטת מכירות שכזו...
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. תלונתה של גב' לופו טופלה על ידי נציג חברתנו לשביעות רצונה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה