פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מכשיר שנגנב במכשיר חדש ולא מחודש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בעת רכישת המכשיר נאמר לי כי במידה והמכשיר יאבד התקלקל או יגנב אקבל מכשיר חדש ולא מחודש ועל כן אבקש מכשיר חדש מ"ס הנייד שנגנב הוא:050-3720004 לטיפולכם אודה,רייני אברהם
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר רייני בקשר לפנייתו נמסרו לו תשובות בנושא ואף נשלח לו מכתב תשובה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה