פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה לחברת פלאפון שמסופקני אם יגיע ליעדו נושא התלונה:
אלט רותם שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
מוקד שירות וכספים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב תלונה לחברת פלאפון שמסופקני אם יגיע ליעדו



24/10/06
לכבוד
מוקד תלונות הציבור
חברת פלאפון
באמצעות פקס 050-7048004




שלום רב ,



הנידון : עמלת הפקת שובר לתשלום חודשי ושירות לוקה בחסר במוקד הכספים.

בתאריך 01/08/06 התקבלה לידיי חשבונית לתשלום לתקופה שבין 14/07/06 – 15/06/06.
להפתעתי גיליתי בפירוטי החיוב תחת סעיף שונות : 1) הוצאות גביה 2) עמלת שובר .
בתור לקוח מודאג ומאורע במצב חשבונו יצרתי קשר עם מוקד השירות הכללי , נציגה בשם יוליה השיבה לי כי הוצאות גביה אלו הן הוצאות עקב כך שאיחרתי לשלם ביומיים באמצעות השובר שנשלח לביתי – דבר לא הגיוני ולא ייתכן היות ויומיים לפני כן נאמר לי שלא תהיה בעיה אם אשלם אפילו 3 ימים מאוחר, לכשנשאלה יוליה בשנית היססה ומסרה לי שתעביר אותי למוקד כספים ( מדוע נציגים של חברת פלאפון מטעים לקוחות ? ) , במוקד הכספים ענתה לשיחתי נציגה בשם דנה וע"פ דבריה הבנתי אחרת , הוצאות גביה הם בגין תשלום אשר חזר – דבר אשר מקובל עליי . בנוסף כששאלתי מהו פשר התשלום בגין עמלת שובר – נמסר לי על ידיה , כי עמלה זו כרוכה בתשלום היות והפקת שובר זוהי פעולה יקרה שעולה לחברת פלאפון סכום לא מבוטל ולכן אני בתור לקוח של החברה צריך לשאת בהוצאות אלו , כלומר ע"פ דבריה – היות לכך שאינני מחזיק חשבון בנק, (מסיבות כאלו או אחרות) ולפיכך לא אוכל להסדיר הוראת קבע או תשלום באמצעות כרטיס אשראי , אצטרך להבא כל חודש לשאת בתשלום של 13 ₪ עבור הפקת שובר זה . יתרה מכך ברצוני להתלונן על נציגה זו (דנה) לדבריה ואני מצטט : "אתה לא יכול לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה " , " מה לעשות ..." ( האם זוהי השפה הכה שירותית של כל נציגי השירות בחברה ? ) .
לפני סיום שיחתי עם האחרונה נמסר לי כי בתור לקוח התחייבתי להסדיר אמצעי תשלום – על זאת אני חתום בחוזה , אם כן חזרתי ואמרתי אין שום בעיה – אין אני מתנער מתשלום בגין שירות שקיבלתי – אך מאידך אין אני מוכן לשלם בגין שירות שלא קיבלתי – הוא הפקת השובר . מבחינתי השבתי - מוכן אני לשלם כל חודש לפני או אחרי הפקת החשבונית דרך מוקד שירות פרונטאלי שקרוב לביתי או לחילופין מוכן אני שישלח אליי באמצעות דוא"ל הטופס לתשלום – ואני "אשא בהוצאות ההפקה" .
דנה הנציגה – סיימה ואמרה : "אי אפשר – מה לעשות ..." תשובתה של דנה נשמעה לי כה תמוהה שביקשתי לדבר עם גורם בכיר יותר – דהיינו אחראי משמרת – לתחילה סירבה היא אך לבסוף אמרה אין בעיה , לאחר שהשאירה אותי על הקו מספיק זמן – חזרה אליי וכמובן שפנייתי הייתה לשווא – מסרה היא שהתייעצה עם אחראי המשמרת שלה – לדבריה שמו "איתי" אשר מסר לה שאין מקום להעביר את השיחה היות ותשובתו תהיה זהה ( האם לקוח המעוניין לדבר עם גורם בכיר יותר מחברת פלאפון – לא יכול ? ) .
בתאריך 08/10/06 לאחר ציפיות ארוכות ושבות לחשבונית חודש ספט' ולשובר לתשלום – שבושש להגיע לידיי , שילמתי באמצעות בנק הדואר – (אופציה שלא ידעתי שקיימת) , וללא השובר המדובר – (אם כן מדוע שילמתי בעבור הפקת שובר זה , זאת אם מלכתחילה לא נזקקתי לו ?) , יתרה מכך אינני יודע בעבור מה חויבתי החודש (בסך של 321.78 ₪) , היות ועד עצם יום זה לא נשלחה לי החשבונית , לא באמצעות הדואר ולא באמצעות דוא"ל .
מיד עם קבלת אישור התשלום יצרתי קשר עם מוקד הכספים ועדכנתי כי התשלום נעשה , נמסר לי מצוין וכי בימים הקרובים הדבר יעודכן ואין לי ממה לחשוש . היום 24/10/06 שעה 10:00 בבוקר לערך כשניסיתי להוציא שיחה מן הטלפון , נדהמתי לשמוע הודעה מוקלטת המבשרת לי כי המכשיר הינו חסום לשיחות יוצאות , מיד יצרתי קשר שוב עם מוקד הכספים לברר את פשר הדבר ונמסר לי כי אכן לא עודכן הדבר , מסרתי כי אין הדבר יתכן היות וברשותי עדיין עומדת הקבלה המאשרת תשלום , למרות ניסיונות קדחתניים מצד נציג מוקד כספים בשם שי לא אותרה הקבלה (אישור התשלום) המיוחלת ולפיכך הייתי מרבית היום מנותק משיחות יוצאות , עם הגעתי לביתי איתרתי את החשבונית ויצרתי קשר שוב עם מוקד הכספים – שוב מול נציגת מוקד הכספים – הפעם שירי , ניסינו לאתר את האישור המיוחל אך לא עלה הניסיון בהצלחה לבסוף התייאשתי ושלחתי באמצעות פקס את הקבלה הנ"ל , ושירי השיבה מצידה כי היא כבר תטפל בכל מחר אל מול הנח"ש ובינתיים תחדש לי את הקו... (האם הסאגה הנ"ל תסתיים או שמא צפוי אני לשמוע מחברת פלאפון בימים הקרובים – באמצעות ניתוק חוזר ונשנה ?).
אסכם בכך לאחר ניסיוני העשיר עם חברת פלאפון כחברה אמינה ושירותית ואין אני מתכוון בלשון המעטה אלא נהפכו עם יד על הלב , מאוכזב אני קשות מן השירות ומן המצב שבו החברה מעמידה את לקוחותיה (להיכן נעלמה השירותיות שהייתה לפני 6 שנים בתחילת דרכי עם החברה ? , ומדוע החברה גובה תשלום עבור הוצאות כה אבסורדיות ?) , הרי שמין הראוי שחברה בסדר גודל של פלאפון תעמיד לרשות לקוחותיה את כלל אמצעי התשלום הקיימים ללא חיוב כלשהו בגין גביה זו .
האם חברת פלאפון מוכנה לאבד לקוחות היות לכך שאין הם מחזיקים בחשבון בנק ? .
לדאבוני הרב הנני מחזיק כרגע 3 מכשירים ניידים (1 מהם שאיננו במסלול בהתחייבות) , במסלול שלצערי נחתם בקלות דעת ללא התחשבות בנסיבות והנני כרגע מחויב לעוד תקופה לא מבוטלת של 30 חודשים , תחושה של חוסר אונים מסכמת את הרגשתי –מחד הנני מאוכזב קשות מן השירות , מן היחס של החברה ונציגיה ללקוחות כמוני ומן המצב הנוכחי בו הנני מצוי , מאידך אינני יכול לבטל את השירות שהנני מקבל , זאת ללא תשלום קנס מופקע (לפי דבריו של אחד הנציגים ע"ס של כ-1000 ₪) .
מדוע אין לקוח ותיק של החברה יכול לקבל את מס' הפקס של מוקד תלונות הציבור ?
לצערי לאחר כמה וכמה ניסיונות לקבל את מס' הפקס של מוקד תלונות הציבור – האחרונה שבהם אל מול נציג שירות לקוחות (מוקד *166) בשם ליאור נתקל אני בחומה ובסירובים בלתי נתפסים , לדבריו על מנת לקבל את מס' הפקס המיוחל צריך אני לדבר עם מס' גורמים מטעם החברה ורק לאחר מכן אוכל לקבל מבוקשי , שולח אני מכתב זה ביזע , עצבים , ותסכול – כל זאת באין יודעין אם מס' הפקס שברשותי הינו מס' נכון .
מקווה אני לתשובה נאותה ועניינית ולא כפי שקיבלתי לצערי במוקד הכספים – אשר לצערי אוכל רק להשוותו למוסד ממשלתי .










לטיפולכם המסור אודה
בברכה
רותם אלט
מס' לקוח 1178726/1
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון הולם , פיצוי עבור עוגמת נפש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

מר אלט טופל על ידי אחראי בחברתנו בנושא פנייתו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו *166 או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה