פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה של כסף שלא כדין!!! נושא התלונה:
שחר הילה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מחלקת גלישה ושירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשקיבלתי את החשבון החודשי גיליתי שכביכול גלשתי בדור ה-3 כשאין לי חבילת גלישה וזה עלה לי כ 100 ש"ח כשכל החשבון הוא 500 ש"ח. אני לא גולשת בדור השלישי מסיבה אחת-זה יקר!!!! אני מודעת לכך כי עבדתי בחברת פלאפון המהוללת...
כשראיתי את החשבון מייד התקשרתי למחלקת גלישה, ושם הם אמרו לי שאוציא פירוט שיחות ואראה אם באמת גלשתי. כשקיבלתי את פירוט השיחות ראיתי שהשעות שכביכול גלשתי הם לא הגיוניות כי זה היה ביום שלישי בשעה 9:00 בבוקר ועד בערך 14:00, יום שני עבדתי לילה כלומר עד 6:00 בבוקר של יום שלישי, כך שאין מצב שאקום בשעה מוקדמת לגלוש בפלאפון, ובהמשך היום אני בעבודה, מקום שיש לי גישה לאינטרנט וכל מה שיש בדור השלישי בחינם במחשבים של העבודה, התחלתי לעבוד ביום שלישי בשעה 13:30 ולא הייתה לי אשפרות לשחק בטלפון כי אני עובדת במקום שאין זמן לגלוש במכשיר הסלולארי כי יש עבודה. כשחזרתי לשירות לקוחות של פלאפון הם אמרו שהם לא מזכים אותי ולא מעניין אותם כי לפי מה שכתוב להם, והם ערכו אפילו "בדיקות" שאמרו להם שגלשתי במכשיר. אני לא יודעת מה לעשות זה ממש לא פייר!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
להתנתק מהם בלי קנס? או שיזכו אותי לפחות בכסף של הג פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שחר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל לשביעות רצונה . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה