פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן משוב למרכז הערכה נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון 13 רמת -גן בנין קונקורד כתובת:
גיוס כח-אדם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע התחרתי על תפקיד נציג שירות ומכירה בחברת פלאפון כידוע בחברות אלו מתבצעים מרכזי הערכה לצורך גייוס ומיון עובדים .מרכזי הערכה ברוב החברות הסלולריות נמשכים בין 5-8 שעות ,כאשר היום מתלק לשלבים שבד"כ כוללים: הצגה עצמית , דינאמיקה קבוצתית, מבחן פסיכוטכני,סימולציות וראיון עם המנהל . לאחר שסוננתי בסיום שלב הסימולציות (שזה בעצם שלב אחד לפני ראיון עם המנהל),וזמן שהות במקום של כ5.5 שעות ,לכל הפחות, נאמר לי שלא התקבלתי משבקשתי לדעת מדוע נאמר לי שלא נותנים הסבר. שאלותי כדלקמן:
האם זה הוגן לא לתת משוב למתמודדים ששהו כל הרבה שעות במקום וניסו להתחרות על התפקיד?!
אם כמתמודד לא הצלחתי לשכנע אותכם למה אני לא מתאים לתפקיד האם לא מן ראוי שתתנו לי הסבר בעצמכם למה אני לא מתאים?!
ברצוני לציין שאיני לוקח זאת באופן אישי וכן אפילו התקבלתי לאותה משרה בחברה מתחרה ,
אך בכל אופן אני חושב שגם מתן משוב לעובד שלא מתקבל הוא סוג של שירות
ויש פה טעם של פגם באי מתן המשוב
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן משוב פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. פנייתו של מר לראין הועברה לגורם הרלוונטי בחברתנו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה