פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות במחירת הפלאפון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משנה רכשתי מכשיר אחד בחברת פלאפון והיתי במסלול סטודנט, לאחר תקופה עברתי למסלול עסקים הבחורה בשם אוסנת שמכרה לי את המכשירים אמרה לי שהמסלול כולל את הביטוח אך לא את המכשיר היום התברר לי שהמסלול לא כולל את הביטוח ואני משלם עליו בנפרד .
לפני בערך חודשיים הלכתי לחברת פלאפון כדי לשדרג את אחד המכשירים למכשיר v3 הנציג שטיפל בי היה אושרי והוא אמר לי שעדיף לי לקנות את נמכשיר מאשר לשדרג , הוא בהתחלה אמר לי שיש מסלול שבו כמספר הדקות שאני חורג אני מקבל זיכוי עד 30 ש"ח בחודש לא הסכמתי לזה וישבנו בערך איזה שעה עד שהוא אמר שיש מבצע אחר שבו אני מקבל זיכוי באופן אוטומט של 30 ש"ח בחודש על המסלול שלי שהוא מסלול שבו אני משלם 200 ש"ח בחודש הוא הבטיח לי גם שיר בהמתנה מתנה בחיוב החודשי התברר שהוא בסוף הכניס אותי למבצע שרק אם אני חורג אני אני מקבל זיכוי, על השיר בהמתנה אני משלם . בנוסף מחייבים אותי על גלישה באינטרנט במכשיר השני כשבלל לא גולשים בו.
מכאן שכל מה שחברת פלאפון הבטיחה לי מתחילת הדרך היא שיקרה ולא עמדה בהסכמים, כשאני פונה לנציגים אין להם מה לעזור לי והם אומרים לי אין לי מה לעשות זה מה שרשום, אני לא מתכוון לשלם את השקרים של הנציגים שלכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי על כל מה ששיקרו עליי ועמידה בהבטחות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. פניית מר משה טופלה ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה