ניתוק מכשיר מהרשת ע"י החברה ובמקביל, חיוב חשבון על שירות שלא נתקיים |
נושא התלונה: |
סינגר אבי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 20 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשות בתי טלפון מספר 050-2136098 אותו קיבלה עם גיוסה במחנה הטירונות. מסלול הטלפון מחייב שיחה אחת לפחות בחודש ולא, יחוייב חשבונה ע"ס 20 ש"ח. משך מספר חודשים לא היה ניתן לבצע שיחות מהמכשיר. הייתי משוכנע כי מדובר בתקלה במכשיר ומאחר ובתי חיילת הנושא נדחה למועד בו תהיה בחופשה. מידי חודש גבו מחשבונה הדל את המגיע לחברה. בסוף נמאס לי ופניתי למחלקת כספים ושם עלמת חמד מנומסת (מיירב) בדקה ובדקה והכריזה שאין בחברה שום בעיה, הבטיחה לעביר את תשובתה שניתנה בע"פ לכתב ולשולחה אלי, עד היום טרם הגיעה. במקביל הועברתי למחלקה הטכנית (לוסי) תיארתי את הבעיה והיא הפגינה הבנה ומקצועיות (כנראה שיש הרבה בעיות דומות ואני לא הראשון) ותוך דקות איתרה תקלה במערכת שהביאה לניתוק המכשיר מהרשת. שאלתי מדוע אינם מאתרים תקלות מעין אילו, מדוע הנן קורות ומהסבריה הבנתי שאני לא בסדר, אם הייתי מתקשר לפני כן התקלה הייתה נפטרת. אני מבקש כי תתבצע בדיקה על החיובים שבוצעו שלא בדין ולהחזיר לחיילת שלי המשתכרת 340 ש"ח בחודש את מה שנלקח ממנה שלא בדין. עפ"י ההסכם החברה מתחייבת לתת שירותו והלקוח מצדו לשלם בעדו. מאחר שהשירות נקטע בשל מחדל מצד החברה ומאחר והלקוחה אינה נושאת באחריות כלשהי למחדליה של החברה, נא לזכות את חשבונה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי הכספים שנגבו שלא בדין. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|