פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחוף - איש מכירות פלאפון שרימה קבוצה של אנשים נושא התלונה:
אלבז צרויה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אנו קבוצה של אנשים שרומו ע"י איש מכירות של פלאפון והסכמנו לעבור מחברה מתחרה על סמך הבטחות שהבטיח וכרגע מזה שלושה חודשים אנו לא מצליחים להגיע להבנות.
כרגע לגבי , ניתקו לנו את השיחות היוצאות באופן חד צדדי ומחייבים בסכומי עתק עבור סעיפים שלא הובאו לידיעתנו.
בברור שערכתי אותו איש מכירות פוטר.
הנקודות שכרגע פתוחות הן - זיכוי מחברה אחרת שהובטח לי ועדיין לא קיבלתי.
חיוב כל מכשיר במסלול למרות שנאמר לנו במפורש שאוכל לבחור מסלול ואוכל גם ללא מסלול.
בשיחה עם איש המכירות הובהר לו כי אני משלמת עבור 3 מכשירים באורנג' כ-600 ש"ח ואני כמובן מצפה לשלם בפלאפון סכומים נמוכים או לפחות סכומים דומים עם שידרוג מכשירים. בפועל החשבון הראשון יצא ע"ס 1700 ש"ח ולאחר מכן כל חשבון כ-1000 ש"ח.
אודה לעזרתכם בדחיפות, מבקשת לבטל את העיסקה וכמו כן משפחות נוספות שנכחו באותה פגישה עם אותו איש מכירות מבקשות לבטל את העיסקה.
שמי אלבז צרויה טל' 050-2240555 או 054-4395900.
תודה מראש
כספי סוג הנזק :
דחוף ביותר לבטל העסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. פנייתו של מר צוריה טופלה ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה