פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שרותך פלפון שלא בהסכמתי-בקשתי-חתימתי. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה שנתיים (ורק עכשיו גיליתי זאת בחשבון)חברת פלפון מחייבת אותי בחשבון בגין
שרות תמוה שמעולם לא בקשתי ולא השתמשתי בו.
מדובר בשרות של פלפון בעלות של כ 12 שקלים כל חודש ..."איתור מכמונות מהירות
בדרך".
אין בידי החברה איזשהי הוכחה לבקשה כזאת ...לא כתובה ולא מוקלטת..יתרה מזאת מעולם לא השתמשתי בשרות זה.
החברה אינה מזכה אותי ו"מאשימה" אותי הלקוח שכבר שנתיים אני מחוייב ולא מתלונן ובעצם בכך הבעתי מעיין הסכמה לשרות.
זו רוח הדברים שהעבירה לי בע"פ נציגת פלפון דרך אשת הקשר בקיבוצי -ברקאי
אבקשכם להתערב במהירות ולהשיב את כספי שנגזל ממני כשנתיים ללא סיבה
אבקש זכוי רטרו אקטבי לחשבוני בגין שרות זה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עובדיה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.


בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה