דרישה לתשלום עבור תעריף שלא סוכם מראש. |
נושא התלונה: |
טסלר דביר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 16 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודשים אוגוסט ספטמבר נסעתי לשוודיה ושכרתי פלפון חול, בזמן קבלת המוצר המתנתי בטרמינל למעלה משעה, וסוכם על תעריף של 2.20 ש"ח עבור שיחה נכנסת ו- 3.20 ש"ח עבור שיחה יוצאת דרך פלפון חול - ולא נאמר לי בשום מקרה על תעריף אחר עבור שיחה ישירה. כשהגעתי לשוודיה שיחה דרך מס' הקישור לא הצליחה הודעתי דרך אחי על התקלה , בינתיים חייגתי ישיר, התקשרו והצליחו לתקן את התקלה לתקופה של מס' ימים כאשר ראתי שהתקלה חוזרת חייגתי בשיחה ישירה דרך הטלפון. כשהגעתי לארץ חייבו אותי בתעריף שיחה של 13.90 עבור ה שיחות היוצאות פניתי לפלפון ולא נענתי ואף לא רצו להעביר מנהל רק אחרי התערבות של סניף באר-שבע קבלתי מנהל והתשובה הייתה הייתה צריך לבדוק את התעריף באינטרנט יש לציין שלא ה ייה ברשותי מחשב בשוודיה ומלבד זאת לא חלמתי שהתעריף יהיה פי 500 אחוז. או שיהיה תעריף שונה מכפי שסוכם מראש. לא נאמר לי ולו פעם אחת שהתעריף שונה. - אני חייל משוחרר וזו לי הפעם הראשונה שלי עם פלפון שלי בחול החוב עבור חודשיים הצטבר ל 4020 ש"ח , הנחה שהיו מוכנים לעשות היא 300 ש"ח רק עבור חיוב הקישוריות שלא הצלחתי להתקשר. ( יש לציין שחוייבתי עבור כל הנסיונות שלי להתחבר אל הארץ ולא הצלחתי) לא מספיק שנגרמה לי עוגמת נפש כבדה בזה שכל היום התקשרו אליי מהקישורית גם חוייבתי לשלם עבור נסיונות החיוג שלהם אליי) - יש לציין שנסעתי עם בת זוג וגם לה נגרם אותו הנזק.עוד בתרם זיימנו את התדיינויות בטלפון נאמר לי זה מה יש, ושלחו מכתב ממשרד עו"ד של חברת פלפון.
|
עוגמת נפש , |
סוג הנזק : |
חיוב כל שיחות הטלפון לפי התעריף שנקבע מראש ומחיקת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|