פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים-אולי של הסוכן ולא של החברה. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
תשמעו סיפור , לי יש את מכשיר הפלאפון הזה יותר משלוש שנים שילמתי עליו כל חודש במשך שלוש שנים 40 שקלים בחודש , למרות שיש לנו במשפחה במשך כשנתיים מכשירים של סלקום עם מבצע של משפחה שעולה לנו יותר זול כך שאנו לא משתמשים עם מכשיר הפאלפון הזה . לפני כשלושה חודשים בתחנה המרכזית באשקלון אחד הסוכנים שלכם פגש בבני החייל וניסה לשכנע אותו לקחת מכשיר למבצע חיילים , בני אמר לו שאומנם יש לנו מכשיר של פלאפון אך הוא לא בשימוש היות ומשתלם לנו בסלקום . הוא ניסה שוב לשכנע אותו ואמר לו שיבצע לו החלפת מכשיר ללא התחייבות זאת אומרת שהבן שלי יקבל מכשיר חדש תמורת הישן אך בשיחות הוא יחוייב רק אם הוא מדבר . הצליח לשכנע אותו החליף לו את המכשיר למרות שהמכשיר הוא על שמי ולא על שם הבן שלי ובחוזה הוא החתים את הבן שלי בשם שלי והוא הסוכן חתם כאפוטרופוס שלי ( אני לא יודע מי מינה אותו בתור אפוטרופוס שלי . לאחר חדשיים מאז ההחלפה מגיעה חשבונית לשלם כארבעים שקלים , התקשרנו אליכם לפלאלפון ושאלנו מה קרה על מה התשלום והנה התברר לנו שצריך לשלם כל חודש סכום מסויים ללא קשר לזה אם מבצעים שיחות או לא . הסברנו את המצב שהסוכן כנראה עבד על הבן שלי ודיברנו עם הסוכן באותו יום ובהתחלה הוא אמר שאנחנו לא צריכים לשלם אך לאחר מכן כשהשירות שלכם דיבר איתו הוא אומר שכן צריך לשלם , לאחר השיחה הזו התברר שסוכן זה כבר לא עובד אצליכם ( מעניין למה ) ושוב בשיחות עם אנשי השירות שלכם נטענו כל מיני דברים בהתחלה שאין מה לעשות וצריך לשלם , לאחר עוד שיחה אמרו לנו שיש משהו במה שאנו טוענים וצריך לברר עם המחלקה המשפטית שלכם ויחזרו טלינו תוך יומיים . לא חזרו , התקשרנו שוב אמרו מצטערים נבדוק ונחזור אליכם ולא חזרו ושוב פעם התקשרנו ודיברנו ורק לאחר מכן חזר אלינו מישהו בשם דודו ואמר שאין מה לעשות וצריך לשלם . לא הייתה מקובלת עלינו התשובה שלו וביקשנו את אחד האחראים עליו הוא טען שאנו נקבל אותה תשובה גם מאחראי . ביקשנו שוב את אחד האחראים ושוב הוא אמר שנקבל אותה תשובה מהאחראי לכן אמרתי לו שאני רוצה לשמוע את האחראי שלו אומר את התשובה הזו ורק לאחר מכן הוא אמר שתוך שעתיים יתקשר אלינו האחראי שלו . אכן תוך שעתיים התקשר האחראי שלו אך גם הוא אמר שאין מה לעשות ורק לאחר שיחה איתו הוא אמר שהוא ידבר עם המחלקה המישפטית שלהם ויראה מה אפשר לעשות ותוך יומיים הוא יחזור אלי , אמרתי לו שהסוכנים הקודמים גם אמרו שתוך יומיים יחזרו אך שום דבר ואני הייתי צריך להתקשר חזרה אליהם , ואז הוא אמר טוב תן לי שבוע ואני אחזוא אליך אך נכון לעכשיו כבר 10 ימים מתאריך 31/10/06 והוא עדיין לא חזר אלי . עכשיו אני שואל האם נראה לכם הגיוני שנחליף את המכיר במטרה לשלם כל חודש סכום מסויים כשהוא בכלל לא בשימוש ויש לנו את סלקום ? דבר שני האם נראה הגיוני שיחתימו את הבן שלי בשמי כשהסוכן חותם בתור האפוטרופוס שלי ? אני מצפה לתשובה במהרה . תודה.....

מס' הטלפון המדובר הוא 050-8291986
ועוגמת נפש סוג הנזק :
או ביטול עיסקה או ביטול החיובים על המכשיר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. אחראית פניות לקוחות של חברתנו שוחחה עם הלקוח ונושא פנייתו טופל. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה