פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות רע ומשפיל של חברת פלאפון נושא התלונה:
בר-כהן דורי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב 10/11/06



אתמול אחה"צ צלצל לי מכשיר הפלאפון לא הספקתי לענות אבל המספר שחייג אלי היה המספר הנייד שלי... כן כן כאילו אני מחייג לעצמי....
מאחר וחששתי שגנבו את רכבי ומתקשר אלי מהמכשיר באוטו התקשרתי מייד לפלאפון לברר מה קורה. (לא יכולתי ללכת מיד לאוטו כי הוא חונה בחניון תת קרקעי ואין שם קליטה).
לאחר שהגעתי למוקדן פלאפון וסיפרתי לו מה קרה (או לפחות מה שהספקתי לספר) השיחה נותקה.
מיד חייגת שוב ל- 166* להמשיך את השיחה כמובן שהייתי צריך לספר הכל מהתחלה ושוב מצאתי את עצמי מדבר לעצמי.
התקשרתי בשלישית והגעתי הפעם למוקדנית מיד הסברתי לה שכל הזמן ניתקות השיחות ואני מבקש שמיד תתקשר אלי לביתי כדי שנוכל לדבר בלי ניתוקים.
היא מיד רשמה את המספר א ב ל היא כמובן לא חזרה.
לאחר המתנה של 20 דקות חייגתי שוב וניסיתי לדבר עם מוקדן נוסף אך הרי זה פלא שוב תקלה לא בוררה/סמויה/מסתורית מסיימת את שיחתנו הקולחת באופן מפתיעה.
עדיין לא התייאשתי (אם כי כבר הבנתי שזה לא מקרי ומדובר בניתוק יזום ע"י המוקדנים עצמם).

אגב בין לבין כבר ירדתי לחניון לבדוק שרכבי במקומו ואכן כך.

והתקשרתי בחמישית וכמובן שיחה קצרה וניתוק.
מאחר והגיעו מים עד נפש החלטתי לשאת פעמי אל מוקד שירות של חברת פלאפון בדרך בן-גוריון ברמת גן במטרה אחת בלבד להתנתק מהם ומיד.
כמובן שגם שם הייתי צריך להמתין בתור.
ובהגיעה תורי המיוחל התיישבתי מול בחור שמיד שלל את עמדתי על הסף וטען שלא יתכן שניתקו לי וכמובן זה מנוגן לעקרונות השירות של החברה ובכלל מדובר בתקלת מערכת. (אגב תקלת מערכת כאשר דיברתי עם כל אדם אחר על הגלובוס לא היית תקלת מערכת ולא נותקה השיחה אפילו פעם אחת).

מן הראוי שניתן מחשבה נוספת כאשר החברות אומרות תקלת מערכת......

בשלב זה בחרתי לנתק את הקו וכרגע הקפאתי את הקו ואני רק מקבל שיחות
וכמובן על זה אני גם משלם 17 ש"ח לחודש (סוג של ענישה/סחיטה בסגנון של אין מצב שאתה לא משלם לנו).

ברור מעבר לכל ספק שהנזק שנגרם לי הוא גם עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן, נזק כספי, (בשל היותי גרוש גם פגיעה בזמן שהייתי צריך להיות עם בני בבית) וכן נגרם לי נזק פיזי בשל היות נכה צהל קשה מאוד, עם נזק עצבי ולאחר טיפול כימותראפי וניתוחים קשים.

מאחר ויקשה עלי מאוד לעבור לרשת אחרת כי הרבה פעמים הבריאות שלי תלויה במכשיר הנייד למקרים דחופים בבית חולים, וכן אני עדיין משלם להם על מכשרים שרכשתי.

אני נאלץ לעשות מעבר מאוד הדרגתי ואיטי.

1. אני דורש מחברת פלאפון לקחת ממני את המכשירים חזרה ולהפסיק לחייב אותי עליהם.

2. לא לגבות ממני 17 ש"ח בעבור הקפאת הקו

3. פיצוי כספי על הנזקים שנגרמו לי בשל הטיפול הכושל והמזלזל שלהם שזה כולל להתקשר לכמה וכמה אנשים לבדוק אם אכן יש תקלת מערכת וכן נסיעה את מוקד פלאפון בשעות אחה"צ של יום חמישי שהן השעות הכי עמוסות.

ובניתים אני אבדוק קבלת שירות מאחת החברות המתחרות.

בתודה מראש

דורי
עלבון סוג הנזק :
הפסקת החוזים על מכשרים איתן ומתן פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בר-כהן בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות הנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה