פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסבר לקווי מחברת פלאפון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לדאבוני, אני כבר במשך כשלוש שנים לקוח של חברת פלאפון. ולמרות שלעתים כן הייתי מרוצה ממגוון השירותים והתוכניות של החברה, זה השתנה בין-לילה כשנכפתי לשדרג את מכשיר הפלאפון שלי תחת מידע מוטעה. ובעיקר מחוסר רצון והתעלמות מוחלטת של חברת פלאפון בניסיון לפתרון את בעיתי.

זה התחיל לפחות כשנה לפני, עוד בשרותי הצבאי בתור לוחם. אני בנסיבות כאלה ואחרות מצאתי את עצמי מחכה לאוטובוס בתחנה מרכזית בחיפה. ניגשה אלי מ., משווקת מכירות מטעם חברת פלאפון, והתחילה להציע לי מכשיר חדש. סירבתי בנימוס, מהסיבה שאני עוד לא הפסקתי לשלם על המכשיר שכבר קיים אצלי וגם הייתי די מרוצה מהתוכנית שהייתה לי עד עכשיו. שזה בעיקרון החזר של כ-40 ₪ על השיחות ותוכנית חיילים ב-0.59 ₪ לדקה, שזה התוכנית הכי זולה לאותו רגע בחברה (לפחות כך חשבתי).

למרות סירובי להצעתה, היא המשיכה לשכנע אותי. ונימוקיה היו, שאם אני משדרג את המכשיר ברגע זה אני מקבל בנוסף לחבילה שאני כבר שייך אליה עלות שיחות של 0.49 ₪ לדקה. ז"א שאת אותו המכשיר שעלותו היא כ-10 ₪ x 36 חודשים אני מקבל בחינם. לשאלתי האם אני יכול להוזיל את עלות השיחות ללא שדרוג המכשיר מפני שכבר התרגלתי למכשיר הקיים, נוסף על כך המכשיר שאותו היא הציעה לי כלל לא מצא חן בעיני (מהרבה סיבות שלא אפרט כאן), היא השיבה בשלילה. למרות שלאחר מכן נודע לי ההפך מדבריה.

שאלתי אותה שוב ושוב, האם לא התבשר לי שאני אשלם על שני מכשירים בו זמנית, והאם התוכנית שבה קיבלתי החזר של 40 ₪ לא תתבטלנה בגלל הסיבה שכבר שילמתי את כל סכום המכשיר הקודם בבת אחת בגלל בעיה כלשהי בחברת כרטיס האשראי, שגרמה לי בתור חייל בודד מינוס של כמה חודשים, שנגרם לאחר הקניה. והיא הרגיע אותי שוב ושוב, אל דאגה הכול יהיה בסדר.

הזמן עבר והאוטובוס שלי עמד לצאת. מ. הסתבכה שם משהו עם הטפסים, ולבסוף היא החתימה אותי על משהו. כמובן שבאותו רגע, לי לא היה לא את הזמן ולא את הידע הנדרש בעברית בכדי להבין את הכתוב.

צערי היה רב כשראיתי את חשבון הבנק שלי. אני מדגיש את חשבון הבנק שלי ולא את הקבלה מחברת פלאפון. נודע לי שאני משלם על שני פלאפונים ועוד סכום מסוים על "התוכנית", שזה בעצם דמי שימוש או משהו כזה. ניסיתי כמה פעמים ליצור קשר עם החברה, נענית בחוסר הקשבה ואפילו זלזול. לדוגמה, בזמן שדיברתי אם אחת הטלפוניסטיות וניסיתי להסביר לה עד כמה התוכנית ובעצם כל הקניה הייתה טעות אחת גדולה היא הפסיקה להקשיב, ולא במובן שהיא לא יכלה לעשות דבר, אלא במובן שלאחר שלא שמעתי שום תגובה על הקו חיקיתי רגע ואז היא חזרה אחרי כ-10 שניות אם השאלה הכי טיפשית: מה?? סליחה?! דוגמה אחרת לחוסר טקט שקיבלתי כבר ממנהל בכיר כלשהו זה שהוא ניתק את השיחה בנינו באופן בוטא.

כדי להסביר יותר טוב אני אכתוב מה קרה לפני ואחרי הקניה. רק שהיה ברור את אבסורד הקניה! אתן כמה דוגמאות.

לפני: קיבלתי החזר של 40 ₪ כל חודש בזמן אוויר על זה שקניתי את המכשיר.
אחרי: משלם 40 ₪ כל חודש (חוב על המכשיר הקודם) + 10 ₪ על המכשיר החדש.
לפני: כנראה שקיבלתי החזר על דמי שימוש על תוכנית חיילים כי לא זכור לי ששילמתי משהוא בנוסף לשיחות שביצעתי
אחרי: משלם דמי שימוש 10 ₪ או 30 ₪ אם המכשיר מכובה
חישוב: -40 או -50 ₪ כל חודש + שיחות מעבר לסכום
חישוב: 60 ₪ + שיחות; 80 ₪ ללא שיחות, כל חודש

מכיוון שכבר לא יכולתי לעשות שום שבר פשוט ניתקתי את הטלפון ולא השתמשתי יותר בקו, עד השתחררתי והתחלתי להסתכל יותר בחשבון האשראי, וגיליתי שכל חודש מורידים ממני יותר מדי כסף, שאני כבר לא מסוגל לכסות!

אני מרגיש שניצלו את חוסר הזמן שלי שהיה בזמן הקניה כמו כן את הבורות שלי בפרטים הקטנים שלא יכולתי לדעת בגלל שהוטעיתי בזדון או בשוגג על ידי המוכרת תוך כדי חוסר ההבנה שלי בנדון.

אני מקווה לעזרתכם ומניח שזה מובן מאליו שצריך להיות אידיוט מושלם בשביל לבצע עסקה שכזאת בידיעה ברורה על איזה הפסדים אני הולך.

תודה רבה,
אלכס מ.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר מרקדונוב בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה