פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת של נציגי מכירות בפלאפון נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בימים האחרונים יוצאת חברת פלאפון במבצע לסטודנטים, אשר לפיו, סטודנט שיתחייב ל-3 שנים, יזכה למכשיר חינם ושיחות מוזלות בהתאם למסלולי רכישה.
ביום ב', 06.11.2006, הגיעו נציגי פלאפון למכללה להנדסה והחלו להציע לכל דורש את המבצע הנ"ל, ובתוך כך הציעו זאת גם לי. לאחר שניסיתי להסביר לנציגת המכירות כי קיים בידי מכשיר שאני מרוצה ממנו וכן ממסלול השירות עליו אני נמנה, ביקשה ממני נציגת המכירות לפרט בפניה את תנאי המסלול עליו אני נמנה. משהסברתי לה כי איני זוכר באופן מדויק פתרה אותי הנציגה מההסבר והסבירה לי במאור פנים כי המבצע הנוכחי אותו מציעה החברה הינו אטרקטיבי הרבה יותר. לתומי, חשבתי כי הדבר אכן כך ולכן הסכמתי לשדרג את המכשיר שהיה ברשותי עד כה ולשנות את תנאי החוזה עם הפלאפון.
מרוצה וטוב לבב מהרכישה החדשה פניתי לחברי בכדי להסביר לו על כדאיות המבצע. חברי הסביר לי באריכות כי המסלול עליו נמניתי עד כה הינו "מסלול חיילים", במסגרתו ניתנות 600 דקות שיחה תמורת 150 ש"ח לעומת המבצע לסטודנטים במסגרתו ניתנות 300 דקות שיחה תמורת 129 ש"ח. כלומר נציגת המכירות הטעתה אותי באופן מכוון וזאת בשביל שארכוש את המכשיר אותו היא הציעה לי.
לסיכום, חברת פלאפון פתחה במבצע שיווק אגרסיבי ונציגיו אינם חוששים מלהסתיר, לעוות או לשנות את העובדות בדדי להמשיך ולמכור עוד ועוד לאזרחים שלעיתים אינם זקוקים לשירות המוצע.
כספי סוג הנזק :
החזרת הקו הסלולרי שברשותי למבצע הקודם עליו נמניתי. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר יהונתן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה