הטעיה מכוונת של נציגי מכירות בפלאפון |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בימים האחרונים יוצאת חברת פלאפון במבצע לסטודנטים, אשר לפיו, סטודנט שיתחייב ל-3 שנים, יזכה למכשיר חינם ושיחות מוזלות בהתאם למסלולי רכישה.
ביום ב', 06.11.2006, הגיעו נציגי פלאפון למכללה להנדסה והחלו להציע לכל דורש את המבצע הנ"ל, ובתוך כך הציעו זאת גם לי. לאחר שניסיתי להסביר לנציגת המכירות כי קיים בידי מכשיר שאני מרוצה ממנו וכן ממסלול השירות עליו אני נמנה, ביקשה ממני נציגת המכירות לפרט בפניה את תנאי המסלול עליו אני נמנה. משהסברתי לה כי איני זוכר באופן מדויק פתרה אותי הנציגה מההסבר והסבירה לי במאור פנים כי המבצע הנוכחי אותו מציעה החברה הינו אטרקטיבי הרבה יותר. לתומי, חשבתי כי הדבר אכן כך ולכן הסכמתי לשדרג את המכשיר שהיה ברשותי עד כה ולשנות את תנאי החוזה עם הפלאפון.
מרוצה וטוב לבב מהרכישה החדשה פניתי לחברי בכדי להסביר לו על כדאיות המבצע. חברי הסביר לי באריכות כי המסלול עליו נמניתי עד כה הינו "מסלול חיילים", במסגרתו ניתנות 600 דקות שיחה תמורת 150 ש"ח לעומת המבצע לסטודנטים במסגרתו ניתנות 300 דקות שיחה תמורת 129 ש"ח. כלומר נציגת המכירות הטעתה אותי באופן מכוון וזאת בשביל שארכוש את המכשיר אותו היא הציעה לי.
לסיכום, חברת פלאפון פתחה במבצע שיווק אגרסיבי ונציגיו אינם חוששים מלהסתיר, לעוות או לשנות את העובדות בדדי להמשיך ולמכור עוד ועוד לאזרחים שלעיתים אינם זקוקים לשירות המוצע.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הקו הסלולרי שברשותי למבצע הקודם עליו נמניתי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|